فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۸
کد ۶۹۹۵۵۸
انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۸

آمریکا: جهرمی را برای قطع اینترنت تحریم کردیم

آمریکا: جهرمی را برای قطع اینترنت تحریم کردیم

وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی گفت که واشنگتن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان را به علت قطع سیستم اینترنتی کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: آمریکا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای یاری‌رسانی در قطع سیستم اینترنتی ایران تحریم کرده است. ما اعضای نظام ایران را مسئول سرکوب شدید مردم ایران می‌دانیم.

وی در انتهای توییت خود نیز از هشتگ "اینترنت برای ایران" استفاده کرده است.

 سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) از اضافه شدن نام محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران به لیست تحریم‌های این کشور خبر داد.

توییتر این وزارت‌خانه نیز علت تحریم آذری جهرمی را "سانسور اینترنتی در ایران" خوانده بود.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند