فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۰۲۵۸
انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۸

ناجا گود برج میلاد را به شهرداری پس داد

ناجا گود برج میلاد را به شهرداری پس داد

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بازپس گیری گود برج میلاد خبر داد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت گود جنب برج میلاد با بیان اینکه بالاخره گود برج میلاد تعیین تکلیف شد، گفت: این خبر خوب را به مردم بدهم که گود برج میلاد براساس توافق با ناجا باز پس گرفته شد.

وی افزود: قرار است که این گود با توجه به مطالباتی که شهرداری از نیروی انتظامی دارد، تهاتر شود و این گود به برج میلاد برگشت و پس گرفته شد.

فراهانی با بیان اینکه این گودتحویل معاونت فنی و عمرانی خواهد شد، گفت: با توجه به وقفه طولانی که در مورد این گود ایجاد شده، شهرداری می بایست برنامه ریزی دقیقی در مورد این گود داشته باشد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برج میلاد
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم