فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۰۳۴۲
انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۸

مترو تهران به مازندران وصل می‌شود

مترو تهران به مازندران وصل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه اتصال مترو تهران به مازندران به زودی عملیاتی شده و طی پنج سال باید به بهره‌برداری برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره آخرین وضعیت اتصال مترو تهران به مازندران، گفت: این پروژه ردیف ملی دریافت کرده و تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم الانبیا انجام شده و به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

او در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه ساری به تاکام افزود: این پروژه تا پایان سال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

نظری با اعلام اینکه به صورت روزانه این پروژه کنترل می‌شود، گفت: بنده هفته‌ای دوبار از این پروژه بازدید می‌کنم و مسئولان وزارتخانه به صورت ماهیانه از این پروژه بازدید می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری زیرگذر سنگتراشان خبر داد و افزود: پروژه ساری به تاکام و این زیرگذر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این پروژه مشکل اعتباری ندارد گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکلی از این بابت نداریم.
 
 بیشتر بدانید: 
 
برچسب ها: مترو ، وصل ، مازندران
ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد