فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۱۳۹۶
انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۸

انتشار مجدد بوی نامطبوع در تهران

پس از گذشت یک سال مجدد سر و کله بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران پیدا شد.

به گزارش فارس، بیش از یک سال قبل در شامگاه یکی از شب‌ها بویی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران به مشام شهروندان رسید.

این بو حدود 3 الی 4 ساعت در مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران استمشام شد و حتی برخی شهروندان در حوالی میدان شهدا این بو را استشمام کردند و به یک باره بو از بین رفت.

بلافاصله پس از آن محیط زیست استان تهران، محیط زیست شهرداری تهران، استانداری و برخی دستگاه‌های دیگر نسبت به انتشار این بوی نامطبوع واکنش نشان داده و بررسی‌هایی آغاز کردند تا اینکه سرانجام به طور دقیق منشا بو مشخص نشد.

هر چند برخی انتشار بو را به ماده مرکاپتان ربط دادند اما این نظریه هم خیلی دقیق و قطعی نبود.

حالا بعد از گذشت بیش از یک سال بار دیگر از ساعتی قبل بویی نامطبوع و کمی شبیه به بوی سال قبل در مناطق مرکزی شهر تهران به مشام می‌رسد.

برچسب ها: بوی نامطبوع ، تهران
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)