فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۱۴۱۴
انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۸

حمله محمد بنا به سازمان لیگ کشتی

عصر ایران
متاسفانه لیگ ما هم شده محل کاسبی برای یک عده خاص، که با رفقا و اقوام، جمع شدن دور هم بدون اینکه به فکر یک مربی سازنده باشند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار متنی شدیدا نسبت به سازمان لیگ کشتی و پرداخت نشدن مطالبات برخی کشتی‌گیران انتقادات تندی را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، یک روز پس از نشست خبری عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی ایران، محمد بنا در فضای مجازی شدیدا نسبت به صحبت های نصیرزاده مبنی بر پرداخت حق و حقوق کشتی‌گیران و مربیان تیم‌های لیگ و گردش ۳۰ میلیارد تومانی لیگ به نفع کشتی‌گیران و مربیان واکنش نشان داد و انتقادات تندی را نسبت به سازمان لیگ کشتی مطرح کرد.

متن منتشر شده از سوی محمد بنا به شرح زیر است:

دیروز مصاحبه رییس سازمان لیگ ر می‌خواندم در مورد گردش مالی لیگ کشتی، طوری حرف زده شده که انگار وزارت نفت داره آمار صادرات نفت رو اعلام می‌کنه با اون اعداد و ارقام!

آخرچقدر حرف، تا کی باید درگیر حرف باشیم، آن هم حرف‌های صد من یه غاز!

متاسفانه لیگ ما هم شده محل کاسبی برای یک عده خاص، که با رفقا و اقوام، جمع شدن دور هم بدون اینکه به فکر یک مربی سازنده باشند. بعد هم که الهی شکر همیشه انگشت اتهام به سمت ماست که به سازنده‌ها بها نمی‌دهیم.

واقعا مسئولین و مربیان تیم‌های حاضر در لیگ با چه معیاری انتخاب شدند؟ افرادی را در راس تیم‌ها می‌بینیم که نه سابقه مربیگری دارند و نه تجربه مدیریتی. صرفا بخاطر پیوند قوم و خویشی و ... صاحب منصب شده‌اند و فقط هم دنبال نشان دادن خودشان هستند؛ از این شهر به آن استان. از جلوی این دوربین پیش به سوی آن تربیون!!! آقایانی که از گردش مالی میلیاردی لیگ حرف می‌زنید چرا هنوز طلب کشتی‌گیرها را پرداخت نکردید؟ مسئولان تیم دانشگاه آزاد خوزستان؛ کی قرار است مزد زحمت بچه‌ها داده شود؟

ریاست محترم سازمان لیگ کشتی!!! چند بار از شما استدعا شد پیگیر این مسائل باشید اما گویا مسائل بزرگتری شما را درگیر کرده است.(مثلا عکس یادگاری گرفتن با استاندار، رییس فدراسیون، مسئولان متمول فلان تیم و ...)

و وقت چندانی برای پرداختن به دغدغه‌های واقعی کشتی و کشتی‌گیران ندارید. بابت زحماتتان درخصوص راه انداختن لیگ جذاب، درآمدزا و باشکوه از شما ممنونم. البته لیگ بیشتر از اینکه متوجه منافع کشتی گیران باشد، حکم مجلس دور همی دوستان و رفقا بود که با همدیگر دور سفره بنشینند یک لقمه نان و خاویار نوش جان کنند. وقتی از درآمدزایی لیگ صحبت می‌شود باید منافع هم متوجه تیم‌ها و کشتی‌گیران باشد نه اینکه خیلی از تیم‌ها هزینه‌هایشان توسط مربیان و علاقمندان به کشتی تامین شود مثل هیات کشتی استان قم!

لطفا، لطفا و لطفا به فکر خود خود کشتی باشیم نه دنبال حرف و ادا و ادعا!

لطفا و لطفا به جای نمایش دادن و حرف زدن و قول بی‌مورد دادن طلب کشتی‌گیران مظلوم پرداخت شود.

و من الله توفیق!!!

حمله محمد بنا به سازمان لیگ کشتی

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟