فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۱۷۴۵
انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۸

دلیل جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» در تهران

دلیل جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» در تهرانرئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر پاسخ داد.

به گزارش ایسنا،‌ غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود در پاسخ به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر نوشت: ‏دوچرخه‌های «‎بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شدند و باید در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شهروندان شوند.

وی ادامه داد: این شرکت در برابر ودیعه مشتریان مسئولیت دارد و باید به تعهدات خود عمل کند. ‎شهرداری نیز کماکان به حمایت‌های خود از این حرکت ادامه می دهد.

ارسال به دوستان
صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد