فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۵۹۱
انتشار: ۱۸:۱۵ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۸

صعود تراکتور به مرحله نیمه نهایی جام حذفی

صعود تراکتور به مرحله نیمه نهایی جام حذفی

تیم فوتبال تراکتور با برد ۴ بر یک مقابل مس کرمان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه صعود کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و مس کرمان از هفته یک چهارم نهایی جام حذفی عصر چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد که در نهایت این بازی چهار بر یک به سود تیم سرخ پوشان تبریز خاتمه یافت.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی پاس زمینی دژاگه از روی نقطه کرنر در داخل محوطه جریمه به حاجی صفی رسید که ضربه این بازیکن در مرحله اول بلوکه شد و توپ برگشتی بازهم به حاجی صفی رسید و این بار، ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه و دقیقه ۲۱ بازی هم ضربه سر حاجی صفی از داخل محوطه حریف، به صورت خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

تراکتور که بازی را در کنترل داشت توانست توسط محمد رضا خانزاده در دقیقه ۳۱ و سید اشکان دژاگه در دقیقه ۴۲ به گل برسد.

در دقیقه ۴۴ بازی روی خطایی که امین جهان کهن بازیکن مس در محوطه جریمه انجام داد، تراکتور صاحب فرصت پنالتی شد و رضا اسدی موفق شد گل سوم تراکتور را به ثمر برساند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه سه بر صفر تمام شود.

با شروع نیمه دوم تیم مس که خود را شکست خورده می دید از لاک دفاعی بیرون آمد و در دقیقه ۵۳ موقعیت خوبی بدست آورد و ضربه ایستگاهی که حسین مجلی زننده آن بود با اختلاف کمی از کنج دروازه تراکتور به بیرون رفت.

در ادامه بازی شاگردان مجتبی حسینی در دقیقه ۶۲ توانستد با ضربه تمام کننده بهرام رشید گل اول تیمشان را بدست آوردند تا اختلاف به ۲ گل کاهش یابد.

اما سعید مهری تعویض الهامی در نیمه دوم این بازی در دقیقه ۷۷ گل چهارم تراکتور را زد.

تیم تراکتور با ترکیب رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری(میلاد شیخ فخرالدینی)، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(سعید مهری)، احسان حاجی صفی و اوکاچا حمزویی(محمدرضا آزادی) مقابل مس کرمان صف آرایی کرد.

تیم مس با ترکیب فرهاد کرمانشاهی، علیرضا آرتا، میثم تهی دست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، امین، جهان کهن، ارشیا عباسی، پوریا غلامی، حسین شنانی(ابوذر صفر زاده)، رضا صدری(یاسر فیضی) و بهرام رشید فرخی(شروین بزرگ) مقابل تراکتور به میدان رفتند.

داوری این بازی را محسن حسین ترابیان به عنوان داور و محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر به ترتیب کمک اول و دوم همچنین یاسر همرنگ داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.

به گزارش ایرنا، پوریا غلامی از تیم مس کرمان در طول بازی کارت زرد گرفت.

پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان ۲ تیم با اهدای شاخه گل به شهدای قیام ۲۹ بهمن ماه تبریز ادای احترام کردند.

حدود ۳۶۲۰ نفر برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور داشتند.

تیم تراکتور با برد تیم مس کرمان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را بدست آورد.

پیش از این، تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند و تکلیف تیم چهارم در سال ۹۹ بین ۲ تیم استقلال و سپاهان مشخص خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تراکتور
ارسال به دوستان
پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله