فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۸۲۱۹
انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۸

مقر سازمان ملل در نیویورک بسته شد

مقر سازمان ملل در نیویورک بسته شدسازمان ملل اعلام کرد، به دلیل انتشار و شیوع ویروس کرونا مقر این سازمان در نیویورک به روی عموم بسته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این نهاد بین المللی اعلام کرد که تصمیم دارد تا کارمندانش را در حوزه اجرایی کاهش دهد و حالا هم اعلام کرده که این مجموعه را به روی عموم می‌بندد.

استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت:‌ همانطور که دبیرکل اعلام کرده، امنیت و سلامت کارمندان موضوعی بسیار مهم در اولویت است. سازمان ملل به نظارت بر اوضاع از نزدیک ادامه می‌دهد و اقدامات لازم و ضروری را بر اساس شرایط به وجود آمده انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: سازمان ملل تاکنون موردی از ابتلای کارمندانش به این ویروس دریافت نکرده است.

این تصمیم در بحبوحه افزایش مبتلایان به کووید -۱۹ در سراسر ایالت نیویورک گرفته شده است.

فرماندار نیویورک روز دوشنبه اعلام کرده بود که ۱۴۲ مورد ابتلا به این ویروس گزارش شده است.

برچسب ها: سازمان ملل ، کرونا
ارسال به دوستان
جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه