فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۳-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۸۵۲۸
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۳-۱۲-۱۳۹۸

اعلام نخستین مورد ابتلا به کرونا در مقر سازمان ملل

اعلام نخستین مورد ابتلا به کرونا در مقر سازمان ملل

منابع دیپلماتیک روز پنجشنبه اعلام کردند آزمایش‌ها نشان داده که یکی از دیپلمات‌های هیات فلیپینی در سازمان ملل به ویروس کرونا مبتلا شده است و این دیپلمات نخستین کسی است که در مقر سازمان ملل به بیماری کوئید۱۹ مبتلا می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این دیپلمات در کمیته ششم مجمع عمومی سازمان ملل و در خصوص مسائل قانونی فعالیت می‌کند و برای آخرین بار روز دوشنبه به مقر سازمان ملل در نیویورک رفت و روز بعد علایم مشابه آنفولانزا در وی ظاهر شد.

در نامه هیات فلیپینی به هیات‌های دیپلمات دیگر در سازمان ملل آمده که این دیپلمات زن روز پنجشنبه از ابتلا به کوئید ۱۹ آگاه شده است.

همچنین در این نامه اعلام شده مقر هیات فلیپینی در سازمان ملل بسته و دستورات لازم به همه کارکنان آن درباره قرنطینه داده شده است.

حدود ۳۰۰۰ کارمند در دبیرخانه سازمان ملل در نیویورک مشغول فعالیت هستند و این علاوه بر دیپلمات‌های ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل است.

ارسال به دوستان
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا