فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۷-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۰۶۴۳
انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۷-۰۱-۱۳۹۹

مبتلایان به کرونا در پنتاگون به 600 نفر رسید

مبتلایان به کرونا در پنتاگون به 600 نفر رسید

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تعداد مبتلایان به کرونا در میان کارمندان این وزارتخانه به 600 نفر رسیده است.

به گزارش فارس،‌ وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان کارمندانش به 600 نفر افزایش یافته است.

مبتلایان به کرونا در پنتاگون در حالی افزایش یافته که شمار شهروندان آمریکایی که به کرونا مبتلا شده‌اند به بیش از 68500 نفر رسیده است که از این تعداد 1036 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پنتاگون
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟