فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۷۵۶۳
انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۹

3 عضو باشگاه گرمیو برزیل به کرونا مبتلا شدند

3 عضو باشگاه گرمیو برزیل به کرونا مبتلا شدند
بعد از تست های گرفته شده از اعضای باشگاه مشخص شد 3 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

باشگاه گرمیو برزیل خبر داد 3 عضو از این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش  فارس، باشگاه گرمیو برزیل اعلام کرد تست کرونای 3 نفر از اعضای باشگاه مثبت اعلام شده است و این 3 نفر در قرنطینه هستند.

پائولو لوز، نایب رئیس باشگاه برزیلی عنوان کرد: بعد از تست های گرفته شده از اعضای باشگاه مشخص شد 3 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

یکی از این 3 نفر بازیکن تیم بزرگسالان گرمیو است و 2 نفر دیگر از کارمندان باشگاه هستند. دیگو سوزا، هافبک طراح تیم برزیلی که سابقه بازی در تیم الاتحاد عربستان را دارد بازیکن مبتلا شده به کرونا است.

برچسب ها: گرمیو ، برزیل ، کرونا
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)