فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۹۴۲۱
انتشار: ۲۱:۵۲ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۹

برداشت از خودپردازها: حداکثر 200 هزارتومان

برداشت از خودپردازها: حداکثر 200 هزارتومان

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که بر اساس بخشنامه این بانک از اول خرداد ماه سال جاری سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) مبلغ دو میلیون ریال خواهد بود.

به گزارش ایرنا همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، کیوسک و خودپردازها حداکثر مبلغ ۳۰ میلیون ریال در شبانه روز تعیین شده است.

بانک مرکزی در این بخشنامه شرایط سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارت‌های بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد ذیل بایستی از اول خرداد ماه سال جاری اجرا شود

همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها مبلغ ده میلیون ریال خواهد بود و تمدید کارت‌های بانکی پس از احراز هویت حضوری عملی خواهد بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بانک مرکزی
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران واکنش بقایی به اظهارات روبیو علیه ایران و حزب‌الله تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید