فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۰۶۲
انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹

اعضای تیم گل‌گهر قرنطینه شدند

اعضای تیم گل‌گهر قرنطینه شدند

باشگاه گل‌گهر سیرجان تمام بازیکنان و کادرفنی این تیم را پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن، قرنطینه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای چند بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، مدیران این باشگاه تصمیم به قرنطینه کامل اعضای تیم  ‌گرفتند و قرار است پس از جلسه اضطراری صبح امروز (یکشنبه) آمار رسمی مبتلایان به کرونای تیم گل‌گهر و تصمیمات گرفته شده در این باره از سوی باشگاه اعلام شود.

محمدعلی زارع پزشک تیم گل گهر در گفت‌و‌گو با تسنیم در این باره عنوان کرد: تعداد مبتلایان تک رقمی است و طبق پروتکل‌های بهداشتی پس از باخبر شدن از این موضوع تمام فعالیت‌های تیم را متوقف و اعضای تیم را قرنطینه کردیم.

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا تست جدیدی از بازیکنان گرفته خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، تست جدید هفته آینده گرفته خواهد شد و طبق ضوابط تمام موارد مثبت را، مثبت قطعی در نظر خواهیم گرفت.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گل گهر ، کرونا
ارسال به دوستان
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران