فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۰۶۵
انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹

آمریکا از برگزاری مانورهای نظامی در خلیج فارس خبر داد

آمریکا از برگزاری مانورهای نظامی در خلیج فارس خبر داد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از برگزاری رزمایش نظامی در ماه می جاری در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره ، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که مانورهایی را طی روزهای 19 و21 ماه می در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده است.

پنتاگون هدف از برگزاری این مانورها را بالا بردن توانمندی نیروهای دفاعی برای حفظ امنیت دریایی و نیز امنیت دیگر شرکایش در خلیج فارس بر ضد هرگونه تهدید احتمالی عنوان کرد.

پنتاگون اعلام کرد که در این مانورها از گلوله‌های واقعی و ضربات سریع و با دقت بر ضد اهدافی که تهدیدی علیه کشتی‌های دریایی محسوب می‌شود، استفاده کرده است.

ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است