فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۲۱۷
انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۹

دو بازیکن شاهین بوشهر کرونایی شدند

دو بازیکن شاهین بوشهر کرونایی شدند

دو بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شدند و باید در قرنطینه باشند.

به گزارش خبرورزشی، شنیدیم ابوالفضل درویشوند و حسن نجفی 2 بازیکن تیم شاهین بوشهر به خاطر درگیری با بیماری کرونا به مدت دو هفته باید در قرنطینه باشند و فعلا در تمرینات این تیم حضور ندارند.

 

برچسب ها: کرونا ، شاهین بوشهر
ارسال به دوستان
«حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟