فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۵۴۷۰
انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹

البرز وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد

البرز وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شدنماینده عالی دولت در استان البرز گفت: گزارش‌های امروز دانشگاه علوم پزشکی البرز از ورود این استان به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر می دهد؛ بنابر این باید مردم و مسئولان با همراهی کادر بهداشت و درمان برای شکست زنجیره شیوع بسیج شوند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از دانشکده دندانپزشکی البرز که روز سه‌شنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه فرصت مغتنمی بود و جا دارد از تدابیر دلسوزانه و توام با حساسیت بالای رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی در مدیریت کرونا و سلامت استان قدردانی کنم، افزود: اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی البرز در سطح ملی قابل تقدیر است.

وی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که ما به سمت قرمز شدن پیش می رویم از این رو وضعیت استان به صورت مداوم در حال رصد است و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: هشدارها داده شده و از امروز در شیب تندی قرار گرفتیم که می‌تواند خساراتی را برای ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری داشته باشیم، گفت: ورود به وضعیت قرمز خبر بدی است ولی به ناچار باید اعلام کنیم، باید از تردد غیرضروری پرهیز شود و استفاده از ماسک ضرورت دارد و این الزام قانونی در ستاد ملی کرونا اجباری شد.

استاندار ادامه داد: تمامی زیرمجموعه کادر بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی در مقابله با کرونا اقدامات شایسته ای از خود بجای گذاشتند.

شهبازی با بیان اینکه از ۲۹ بهمن قرارگاه زیستی برای مقابله با کرونا در استان شکل گرفت، گفت: در این راستا تیم منسجم اورژانس البرز نیز بسیار مجرب عمل کردند.

وی عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته وعده داده شد که بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و بیمارستان شهر جدید هشتگرد نیز از پیمانکار قبلی گرفته شد و به سرعت تکمیل می شود.

شهبازی گفت: در خصوص احداث بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیگیری های لازم را داریم و بیمارستان کمالشهر نیز در حال پیشرفت است.

وی افزود: جای خرسندی دارد که دانشکده دندانپزشکی البرز در بین ۴۴ دانشکده کشور در رتبه پانزدهم قرار دارد و این دانشکده پذیرش دانشجو از سراسر کشور دارد از این رو اقدامات صورت گرفته در دانشکده دندانپزشکی البرز قابل تقدیر است.

شهبازی با بیان اینکه برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی البرز کمک های لازم را خواهیم داشت، ادامه داد: البرز در ارائه خدمات الکترونیکی و تشکیل پرونده الکترونیک جزو پیشگامان کشور بود.

وی گفت: امید است دانشگاه در امواج کرونا و مدیریت این بیماری بدرخشد و شاهد بالندگی و عزت کادر پزشکی و درمان و بهداشتی باشیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: البرز ، کرونا
ارسال به دوستان
حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴