فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۰۸۷
انتشار: ۱۸:۳۳ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۹

نساجی و فولاد موقتا قرنطینه شدند

نساجی و فولاد موقتا قرنطینه شدند

با اعلام هیات فوتبال مازندران، اعضای ۲ باشگاه نساجی و فولاد پیش از دیدار دو تیم در قائمشهر در محل اسکان خود قرنطینه شدند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هیات فوتبال مازندران اعلام کرد بنا بر دستور موقت نماینده وزارت بهداشت هیچ‌کدام از بازیکنان و کادر فنی دو تیم نساجی و فولاد فعلا حق خروج از هتل محل اقامت خود را ندارند.

نشست خبری پیش از دیدار این دو تیم به همین دلیل لغو شد.

پیش از این باشگاه فولاد اعلام کرده بود که ۱۶ تن از اعضای این باشگاه که شامل ۱۱ بازیکن می‌شد، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و برگزاری دیدار دو تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فولاد ، نساجی
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود