فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۵-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۱۶۲
انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۵-۰۴-۱۳۹۹

وریا غفوری: حالم بهتر است؛ باید در قرنظینه باشم

وریا غفوری: حالم بهتر است؛ باید در قرنظینه باشم
در خصوص این اتفاق ناگوار و همچنین شرایط بدنی این روزهایش تماس گرفتیم که وی در این باره اظهار داشت: این روزها اصلا حال و حوصله ندارم و دوست هم ندارم زیاد صحبت کنم.

کاپیتان تیم استقلال در خصوص مبتلایش به ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال از جمله بازیکنانی است که به بیماری کرونا مبتلا شده است. وی که حتی با وجود سرماخوردگی در دیدار مقابل سایپا به طور ثابت به میدان رفت، این روزها باید به استراحت بپردازد.

با غفوری در خصوص این اتفاق ناگوار و همچنین شرایط بدنی این روزهایش تماس گرفتیم که وی در این باره اظهار داشت: این روزها اصلا حال و حوصله ندارم و دوست هم ندارم زیاد صحبت کنم.

وی ادامه داد: خدا را شکر حالم نسبت به چند روز پیش کمی بهتر شده است اما باید با دستور پزشکان در قرنطینه کامل باشم. امیدوارم هرچه زودتر این بیماری ریشه‌‌کن شود و دوباره مردم بتوانند در سلامت کامل زندگی کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وریا غفوری ، استقلال
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد