فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۸۶۵
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۹

۴ مبتلا به کرونا در تیم‌ والیبال سایپا

والیبالجواب تست کرونای ۴ نفر (۳ بازیکن و یک‌ مربی) از اعضای تیم والیبال سایپا مثبت اعلام شد.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج‌شنبه) ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹ با اعلام نتایج تست‌های دوم اعضای تیم‌ والیبال سایپای تهران، مشخص شد که سه بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. جواب تست‌های سایر اعضای این تیم منفی بود.

پیش از این نیز جواب تست مصطفی کارخانه سرمربی تیم ‌والیبال سایپا و کامبیز یعقوبی مربی این تیم، مثبت اعلام شده بود.

با این‌ وجود یعقوبی به دلیل پشت سر گذاشتن این بیماری، از روز شنبه هفته آینده در تمرینات گروهی نارنجی‌ پوشان‌حضور خواهد داشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: والیبال ، کرونا
ارسال به دوستان
تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی هند به امارات موشک کروز مافوق صوت و ضدهوایی می فروشد این ماشین نماد طراحی کلاسیک دهه ۸۰ بود / هنوز هم در زیبایی بی رقیب است (+تصاویر) رکوردشکنی بینندگان تلویزیونی جام‌جهانی فوتبال در آمریکا نمای زیبای یک ساختمان اداری در سوئیس (+عکس)