فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۹۵۰
انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۹

رئیس جمهور بولیوی هم کرونا گرفت

رئیس جمهور بولیوی هم کرونا گرفت

جینین آنی‌یس، رئیس جمهوری بولیوی در حساب توییتر خود تایید کرد که به کووید ۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از بی بی سی، آنی‌یس در توئیتی نوشت: "نتیجه آزمایش من برای کووید ۱۹ مثبت بود. حالم خوب است و از قرنطینه کار خواهم کرد. همراه با یکدیگر پیش خواهیم رفت."

تاکنون آزمایش کرونا هفت عضو دولت بولیوی از جمله وزیر بهداشت این کشور مثبت بوده است.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری در ۶ سپتامبر در بولیوی برگزار شود، این انتخابات بعلت شیوع ویروس کرونا در ماه می برگزار نگردید.

برچسب ها: بولیوی ، کرونا
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا