فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۴۶۶
انتشار: ۱۳:۱۱ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۹

کشف نیم تُن موادمخدر در زیر زمین

کشف نیم تُن موادمخدر در زیر زمین
قاچاقچیان و سوداگران مرگ از این محل به عنوان بار انداز مواد مخدر استفاده می‌کردند و مواد افیونی را به طرز ماهرانه‌ای در میان گل و لای جاسازی نموده بودند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر مخدر جاسازی شده درعمق ۲ متری زمین در مناطق بیابانی بندر مقام شناسایی و کشف شد.

به گزارش میزان، علی صالحی عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه، ۴۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که در مناطق بیابانی بندر مقام و درعمق ۲ متری زمین جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ از این محل به عنوان بار انداز مواد مخدر استفاده می‌کردند و مواد افیونی را به طرز ماهرانه‌ای در میان گل و لای جاسازی نموده بودند.

صالحی یادآور شد: اقدامات قانونی جهت تعقیب عوامل اصلی و مجازات آن‌ها همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مواد مخدر ، هرمزگان
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود