۰۵ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۹۲۴۲
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۳۹۲۴۲
انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۹

تأسف برای محمدحسین میثاقی (زبل‌خان) یا شبکه سه؟

واقعا آن میثاقی گزارشگر جوان، شاداب و پر انرژی برنامه 90 کجا و این میثاقی که در برنامه فوتبال برتر می‌بینیم کجا؟

عصر ایران ؛ کاوه معین‌فر - شب گذشته پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد در مسابقه‌ای که تیم نفت مسجد سلیمان میزبان بود اما یک اتفاق خارج از بازی توجه‌ها را به خود جلب کرد. نقد میثاقی از گزارشگر بازی و جواب گزارشگر به او که: برایت متاسفم!

در پایان نیمه اول محمدحسین میثاقی (مجری برنامه فوتبال برتر) در استودیو با انتقاد از گزارشگر بازی گفت: «خوب نیست موقع گل اول پرسپولیس که ممکن است این تیم را قهرمان لیگ کند هیچ هیجانی در گزارش نباشد انگار که گلی به ثمر نرسیده است.»

با اتمام صحبت های میثاقی آنتن به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگشت و بازی با شرایط عادی خود دنبال شد اما حسین شیخ آزادی (گزارشگر مسابقه) در فرصتی که پیدا کرد جواب میثاقی را داد و گفت:

"زیرسوال بردن زحمات همکاران ما توسط مجری فوتبال برتر (بدون ذکر نام) جای گله دارد".

شیخ آزادی در ادامه صحبت هایش بازهم به شرایط جوی شهرمسجد سلیمان و تعطیلی ادارات اشاره کرد و گفت: «این مسابقات بدون امکانات لازم و استاندارد تصویربرداری می شود و مایه تاسف است که همکاران تلویزیون در شبکه سوم این زحمات را زیرسوال می‌برند.»

 

 

گزارشگر در پایان بازی یک تشکر از هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر داشت تا به نوعی ماجرا را در سطح همان چالش با محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر حفظ کرده باشد.

البته همیشه این نقد وجود داشته است که برخی از گزارشگران استانها در بازی مربوط به شهر یا استان خود تا حدی جانبدارنه گزارش می‌کنند و این قضیه از دیر زمان تا به امروز مشاهده شده است، اما مقصود این نوشتار پرداختن به این موضوع نیست بلکه بیشتر حرف از تقابل و برخورد بین 2 همکار بر روی آنتن زنده تلویزیون است که تا به حال نمونه‌اش را این گونه ندیده بودیم.

محمد حسین میثاقی هم مجری برنامه‌ "فوتبال برتر" است که قرار است محوریت آن پوشش بازیهای لیگ برتر باشد (مانند همان برنامه سالهای قبل) و هم مجری برنامه فوتبال برتری است که قرار است عملکرد هفتگی لیگ برتر و مسائل کلی فوتبال ایران را مورد بررسی قرار دهد (جانشین برنامه نود).

در دهه شصت کارتونی پخش می‌شد به اسم زبل‌خان که در شروعش می‌گفت: «زبل‌خان اینجا، زبل‌خان اونجا، زبل‌خان همه جا» حال یک موقعیتی شده مثل زبل خان: «میثاقی اینجا، میثاقی آنجا، میثاقی همه‌جا !» 

در واقع در شبکه 3 تلویزیون یک برنامه فوتبال برتر وجود دارد با 2 رویکرد کاملا متفاوت! و این مشکل در اصل به مدیران شبکه 3 و تلویزیون برمی‌گردد که نمی‌توانند یک برنامه به عنوان جانشین 90 تولید کنند حال از محافظه کاری است یا از این که واقع چنین سواد، دانش، آگاهی و توانی را ندارند باید از خودشان پرسید!

محمدحسین میثاقی

برنامه فوتبال برتر همیشه یک بخش مجزا با تهیه‌کننده و مجری جداگانه داشت، به‌عنوان مثال مدت‌ها جواد خیابانی یا پیمان یوسفی این برنامه را اجرا می‌کردند و بعضا حتی همانجا کارشناسی فنی و داوری هم صورت می‌گرفت. رویکرد آن هم کاملا مشخص بود: پخش زنده مسابقات و تحلیل و بررسی مسابقه‌ای که در آن روز از تلویزیون پخش زنده داشت همراه با گوشه چشمی به سایر مسابقات و نتایج.

برنامه 90 هم با عادل فردوسی‌پور پیش می‌رفت با رویکرد مرور، تحلیل و بررسی لیگ و موضوعات مهم و کلان فوتبال ایران، حتی با برنامه "فوتبال برتر" به تعامل و هماهنگی رسیده بودند که به دلیل پوشش دادن برخی از اتفاقات در آن برنامه دیگر 90 به آن حوزه‌ها ورود نمی‌کرد.

حال میثاقی به دلیل حضور در این 2 برنامه که از صفر تا صدش در اختیار خودش است به ناگهان موقعیت مجری بودن خود را فراموش کرده و به نقد همکار گزارشگر شهرستانی خود می‌پردازد، آن هم نقدی که می‌توانست درون گروهی و بین خودشان باشد را بر روی آنتن زنده برای میلیون‌ها نفر بیان می‌کند، و طبیعتا از آن طرف هم جواب داده می‌شود.

واقعا آن میثاقی گزارشگر جوان، دوست داشتنی و پر انرژی برنامه 90 کجا و این میثاقی که در برنامه فوتبال برتر می‌بینیم کجا؟

آن گزارشگر زبل و زرنگ جام جهانی 2018 روسیه که از هر نقطه و مکانی کارش را به نحو عالی انجام می‌داد را هنوز یادمان نرفته است. یا بخش " ایران 90 " که هر هفته میثاقی با سفر به مناطق مختلف ایران، درمورد فوتبال آن منطقه با مردم و بازیکنان آن‌جا به گفتگو می‌نشست. واقعا حیف شد!

عادل قردوسی پور

نمونه بارز هدر دادن استعداد این است که شخصی را برای جایگاهی تعیین کنیم که از اساس برای او مناسب نیست.

مشکل از میثاقی نیست، مشکل از موقعیتی است که او را در آن قرار داده‌اند و احساس می‌کند در این قحطی مجری و گزارشگر باید نظرات کارشناسانه خود در باره گزارش یک بازی را هم با مخاطبان میلیونی به اشتراک بگذارد. او دچار سردرگمی ناشی از یکه تازی در تلویزیون شده است.

آیا مدیران تلویزیون حرف‌ها و طعنه‌هایی که مهدی تاج به او در همین برنامه فوتبال برتر به میثاقی زد را ندیدند و نشنیدند؟ یا آن جمله سعید آذری (مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن) که به میثاقی گفت «شما باید حق رشدت را به آقای فردوسی پور بدهی» را یادشان رفته است؟ 

باید این پرسش را به صورت جدی از مدیران شبکه سه و تلویزیون پرسید آیا یک شخص دیگر وجود ندارد که مجری یکی از این برنامه‌ها شود و میثاقی را از این موقعیت یگانه و خطرناکی که به او داده‌اید خارج سازید؟ و پرسش اصلی‌تر، آیا هیچ وقت درباره کنار گذاشتن عادل فردوسی پور به مخاطبان توضیحی ارائه شد؟! 

لطفا ماسک بزنید.

 

بیشتر بخوانید:

اظهار تاسف گزارشگر مسجد سلیمانی برای میثاقی (فیلم)

چرا فردوسی‌پور حذف نمی‌شود؟

ضرغامی، عادل فردوسی‌پور و هنر خوب زندگی کردن

تفاوت میثاقیان و فردوسی پور / نیروی ذخیره در مصاحبه



 

 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۴۲
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
108
425
واقعا الان قدر عادل را می دانند
پاسخ ها
خان محمدعلی اقا
| Sweden |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
کمتر انقدر سربه سر این بنده خدا(میثاقی)بذارین
حمید ۶۶
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
129
465
میثاقی فکر کرده با گذر زمان مردم یادشان می ره که ایشون چه نامردی زد به فردوسی پور
نه آقا، این جریان با گذر زمان حل نمیشه
شما منفور دلهایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
بی انصافی نکنید ، مشکل از میثاقی نیست ، مشکل از کسانی هست که این بنده خدا را در این موقعیت قراردادند.میثاقی در کنار عادل ،میثاقی سرزنده وبشاش بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
102
341
موافقم میثاقی قاطی کرده یه مدت باید بره مرخصی و استراحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
77
333
با این اتفاقاتی که در فوتبال ما در این چند ماه رخ داد فهمیدیم که چقدر جای عادل خالیه ؟ اگر او بود چه سوژه های جذاب و قابل بحثیدر این فوتبال ما که رخ داد و می تونست بارها در برنامه 90 مورد بحث قرار گیره . حیف برای عادل و حیف برای میثاقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
332
135
با احترام به فردوسي پور و توانايي هايش و مسير سخت ميثاقي
متاسفانه انحصار صدا و سيما فردوسي پور را بجايي رساند كه الان شده نقطه ضعف ان
عادل را در ابتداي مسير يادمان هست پر از نقطه ضعف و پر از معلومات
ان انحصار صدا و سيما و حال حمله به صدا و سيما چون فروغي را نمي پسنديم
مطمئن باشيد اگر در زمان فردوسي پور انحصار صدا و سيما نبود فردوسي پور هم فردوسي پور الان نمي شد و ده ها مثال ديگر
ايا ميثاقي نبايد رشد كند و تا اخر بايد دستيار مي ماند؟
منصف باشيم و به او فرصت دهيم
انتقاد به همكارش هم كاملا بجا بود
واقعا نفهميديم گل شد يا نه
اولين پوكر تاريخ در شهر اولين ها در تاريخ فوتبال ايران و گزارشگر بي ذوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
فرصت دادن به میثاقی یعنی تعطیلی برنامه نود؟ خوابی یا خودت رو به خواب زدی؟ فکر میکنی عادل رو به خاطر انحصار صدا و سیما برکنار کردن؟ اون همه شبکه های دیگه برنامه ورزشی داشتن چرا هیچکدوم موفق نبود؟ ساده لوحی اگه فکر کنی این فقط یه فرصت به یه نفر دیگه است. باید تاسف خورد به حال خیلی ها توی این مملکت که یه ذره از سلول های خاکستریشون استفاده نمیکنن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
دوست عزيز پرسپوليسي ، آقاي ميثاقي مورد نقد و انتقاد دوست و آسنا و بزرگ و كوچك است. به صرف پرسپوليسي بودن كه نبايد حمايت كنيد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اقا رضای عزیز. مگر فردوسی پور پرسپولیسی نبود؟ مگر یک جانبه نبود گزارشهاش و نقدهاش؟ میثاقی و فردوسی پور در ماهیت کارشان تفاوت زیادی ندارند. حداقل میثاقی اجازه صحبت کردن به مهمانانش را می دهد و مثل عادل نبود که خودش سئوال می کرد و خودش هم جواب می داد. به میثاقی باید مهلت داده شود. حداقل نصف مهلتی که به فردوسی پور داده شد تا پخته شود. جوان شایسته ای است هر چند کامل نیست. هیچ کس نیست
کوثر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
منم موافقم✌✌
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
93
225
واقعا برای میثاقی متاسفم و باید باهاش جدی ترین برخورد بشه و ای کاش فردوسی پور بود و واقعا جای خالیش حس میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
44
161
زمانی که دوستان تازه به دوران رسیده روی آنتن، بارها جانب یک تیم خاص را میگیرند انتظار دارید گزارشگران شهرستانی تیم شهر خودشونو بکوبن؟!
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
46
128
من یک سئوال اساسی از دوستان دارم، افرادی مانند آقای میثاقی، فردوسی پور و و و، که انتظار دارند گزارشگران شهرستانی چه در تبریز، اصفهان، خوزستان و ... از تیم شهر خودشان حمایت نکنند تا بحال یک بار، فقط یک بار، یک کارشناس در برنامه های زنده آورده اند که نظر بدهد تیم های شهرستانی چطور بازی کنند تا مقابل این دو تیم سوگلی برنده باشد؟ همیشه سئوال از کارشناسان اینه، سوگلی ها چکار کنند که برنده باشند؟ انگار تیمای شهرستانی اجنبی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
احسنت. از فیلم گلادیاتور را خیلی ها دیده اند. باید بردگان در مقابل قهرمانان حاکم مبارزه می کردند. بردگان با کمترین امکانات مبارزه و فهرمانان دولتی با حد اکثر امکانات و حد اکثر حمایت .فوتبال ما همینه. 16 تیم باید هفته ها مسابقه بدهند تا پرسپولیس و یا استقلال و سپاهان قهرمان بشوند. بقیه هم سیاهی لشگر.
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
265
87
خسته نشدین همش عادل عادل، بیست سال نود اجرا کرد کافیه دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
58
116
یعنی چی که گزارشگر نباید طرف تیم شهرش رو بگیره. یعنی گزارشگر بازی نفت مسجد سلیمان وپرسپولیس هم باید طرف پرسپولیس رو بگیره. یا گزارشگر بازی استقلال و پارس جم باید طرف استقلال باشه. خب باید از تیم شهرش دفاع کنه و تو بازی از تیمش جانبداری کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
گزارشگر مثل داور باید بی طرف باشه
ناشناس
Germany
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
17
95
ماسک بزنید آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
19
73
درسته گزارش جانب دارانه هست مثل همون برنامه فوتبال برتر که وقتی دو تیم پایتخت بازی دارن نود درصد برنامه به اینا اختصاص پیدا می‌کنه اگر بازی در تهران هم باشه بازم گزارشگر یجوری گزارش می‌کنه که انگار تیم های پایتخت با تیم های خارجی بازی دارن همین میثاقیان یادمون نرفته تو برنامه گفت فردا هم با فلان تیم بازی داریم (منظور بازی بعدی پرسپولیس)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
49
75
حالا چرا اینقدر سنگ پیروزی را به سینه میزنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
72
86
اصل قضیه اینه که میثاقی نه توهین کرد و نه زحمات همکارانش را زیر سوال برد، حاشیه سازی گزارشگر برای چه بود؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
58
86
وقتی بشود به یک مجری تلویزیون لقب کارتونی داد، با اعضای عصر ایران هم می شود چنین معامله ای کرد، مثلا به آقای معین فر مگ مگ خطاب کرد، به آقای خدیر گوریل انگوری، به آقای جعفر محمدی یوگی و به احسان محمدی بوبو و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
دمت گرم عالی گفتی.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
خیلی با حالی
خداییش خیلی وقت بود اینجوری نخندیده بودم
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
38
131
فردوسی پور بر میگرده... این مدیران هم میرن... بزودی انشاالله....
مبارکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
53
62
عصر ایران تحلیل هایت را دوست داریم ، عادل را دوست داریم، ولی ایندفعه حق با میثاقی بود، یک انتقاد بجا و درست شد ، جناب گزارشگر بجای پذیرش انتقاد رو به جنگ زرگری اورد ، و از کل دست اندرکاران عوامل پخش مایه گذاشت، عزیز برای من و امثال من طرفدار پرسپولیس گزارش بازی مخصوصا موقع گل اول کاملا بد و افتضاح بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
پس یر پرسپولیسی یا استقلالی بودن نیست، من استقلالیم از میثاقی هم قبل از اینکه مستقیم بگه پرسپولیسیه خوشم تمیومد بخاطر رفتارش با عادل، از فردوسی پور هم خوشم میومد بخاطر اینکه عادل بود حالا استقلالیا یه جا بهشون بر خورد یا پرسپولیسیا یا تراکتوریها ولی آخرش عادل بود.
الان بحث اینه که این آدم پایگاه اجتماعیش بقدری پایینه که حتی وقتی درست هم بگه مردم از اینکه یکی حالشو گرفته خوشحالن
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
25
48
سلام به دوستان
آخه آقایی که بارها تعلق رنگیشو نشون داده باید هم از این که همه مثل ایشون طرفدار پیروزی نیستند ناراحت میشد . البته می تونست گزارش رو قطع کنه و اونجا یه جیغ و دا و هورا بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
23
58
به نظرم میثاقی با گزارشگر نفت مسجد سلیمان مشکلی نداشت. وقتی میثاقی خودش را جای تماشاچی بگذارد این واکنش طبیعی است. به عنوان یک تماشاگر از گزارش لحظه گل گزارشگر اصلا راضی نبودم. در فوتبال حرفه ای این امری بدیهی است و باید به این سمت برویم. ولی مقداری سعه صدر می خواهد، صبوری و تحمل همدیگر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
85
43
تلویزیون نباید شخص پرست باشه، دوران عادل گذشته نیروی جوان نباید جای گزین شوند اخراج عادل را سیاسی نکن
مهدییی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
37
69
والا میثاقی یه انتقاد به جا کرد، گزارشگر ربطش داد به شرایط سخت آب و هوایی!! بعدشم که شما آقای معین‌فر داری ربطش میدی به فردوسی پور! واقعا منم برای شما متاسفم
چگینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
64
41
اتفاقا کارش رو خیلی عالی و با انرژی داره انجام میده من شخصا از ازش تشکر میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
14
39
فوتبال 120 رو هم بهتر از حمید محمدی اجرا می‌کرد. اما الان تبدیل به یه موجود دیگه شده...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
41
63
میثاقی باید بره شبکه 4 راز بقا گزارش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
32
57
والا راست گفت. طرف چنان زورش آورده بود که گل خوردن. خب فوتباله دیگه یکی میزنی یکی میخوری. عقده ای بازیا چیه بعضی گزارشگرهای مراکز استانی درمیارن.
عرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
22
45
سلام دراین مورد خاص حق با مجری شبکه ۳می باشد متاسفانه خیلی موقع گل جانبه دارانه زشت اعلام کرد باید توسط سیما تذکر بگیرد این حرکات ضعف نفس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
16
53
من که با رفتن عادل، برنامه جایگزین برنامه ۹۰ که نه، با کل برنامه‌های تلویزیون خداحافظی کردم و پیچ تلویزیون را برای همیشه بستم. مدیران جوانان و کم‌تجربه تلویزیون به خصوص مدیر جوان شبکه ۳ به این زودی‌ها نخواهند فهمید که با کنار گذاشتن عادل (با هر نیتی) چه خسارتی به تلویزیون و سرمایه اجتماعی‌اش یعنی مردم وارد کرده‌اند و چطور باعث رویگردانی مردم از تلویزیون و گرایش آنها به رسانه‌های خارجی و برنامه‌های ماهواره‌ای شده‌اند.
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
24
43
الان اشکال کار میثاقی کجا بود؟
چرا مسائل رو با هم قاطی می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
11
33
من از میثاقی فوتبال 120 و نود خوشم میومد انرژی میداد و ابتکار داشت ولی تو برنامه جدیدش نه و نسبت به اجرای عادل و شرایط برنامه نود متاسفانه پسرفت زیادی دیده میشه ولی تو این قضیه به میثاقی حق میدم چون گزارشگر بازی چرت میزد و هیچ اطلاعاتی به من بیننده نمیداد و بدون انرژی فقط حرف میزد. اینکه درجه حرارت به 50 میرسه و رطوبت به 80 درصد (که گزارشگر میگفت 80 درجه!!) به من بیننده ربطی نداره تو باید درست و با انرژی و مسلط گزارش بکنی تو ابادان یا اهواز شرایط بدتر نباشه بهتر نیست ولی کیفیت گزارش خیلی فرق میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
17
26
پر طاووس قشنگ است، به کرکس ندهند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
الان من باید مثبت بدم یا منفی؟
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
22
41
من حق به میثاقی میدم گزارشگرهای عرب راببینید وقتی گلی به ثمرمیرسه چه هیجانی میدن اصلا لذت فوتبال به همین چیزهاست
محسن از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
21
49
با سلام
بنده خدا میثاقی یه انتقاد به جا کرد از گزارش و کیفیت بد تصویر برداری حالا به جای انتقاد پذیری به خصوص درباره نحوه گزارش صحنه گل گزارشگر اومده که ما تو گرما و شرجی داریم کار میکنیم و انتقاد رو به منزله زیر سوال بردن زحمت عوامل دونسته و ادبیات جالبی هم نداشته چه ربطی داره چون هوا گرمه و شرجی باید کار بی کیفیت تحویل داد تازه گزارشگر قطعا زیر کولر بوده در ضمن همه ما هم میدونیم بیشترگزارشگرای شهرستان توی گزارش جانبدارانه گزارش میکنن
درضمن این آقای شیخ آزادی گوینده اخبار ورزشی و اصلا گزارشگر نیست و یه نکته مهم دیگه در ضمن همه خواننده های سایتتون میدونین شما با میثاقی میونه خوبی ندارین
شاهین
United States of America
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
16
33
با درود و احترام به هواداران همه تیمها، دوستان یکی از شاخصه های گزارش گری بی طرفی در حین گزارش است. مثل داوری است .یک داور اجازه داره به صرف اینکه این تیم شهرستانش هست به نفعش سوت بزنه؟ گزارشگر هم باید بی طرف گزارش کنه، من به عنوان یک هوادار پرسپولیس و یک خوزستانی شک ندارم که جناب آقای شیخ آزادی علاقه مند به رنگ آبی هستند میتونید سابقه گزارش های ایشون در زمان گل زدن تیمهای آبی رو در اینترنت جستجو کنید ایشان با گفتن گللللللللللل های بسیار کشیده و طولانی معروف هستند آیا نحوه گزارش بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان شباهتی به گزارش های قبلی ایشان داشت؟ معتقدم اشاره آقای میثاقی اگر از روی بی طرفی و صداقت باشد بسیار به جا و شجاعانه بود و تلنگری به سایر گزارشگران شهرستانی بود.
شهروند
Germany
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
30
39
اینبار حق با میثاقی بود.‌‌.یک نقد بجا و شجاعانه کرد و نظرش رو صریح کفت درسته خیلی جاها بهش نقد وارده و نچسبه ولی دمش گرم اینبار شجاعه
عادل خیلی ترسو بود هنوزم هست و بیصدا منتظره کی ببخشنش و بیارنش تو شبکه اما میثاقی مثل محمود شجاعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
19
31
هر پوسته ای گنجایش خودش رو دارد و ایشون دیگه ظرفیت این همه رو نداره و کاملا خودش رو گم کرده و شخصیت کاذبی پیدا کرده ، افت تماشگران برنامه بخوبی ارن رو نشون میده کافیه یک نطر سنجی بزلرید تا بهتر متوجه بشید که هیچ محبوبتی که نداره بماند کاملا ازش دل زده شده اند فوتبال دوستان من یکی تا ببینم این گرارش میکنه ترجیحا صدای تلوزیون رو بسته و از طریق رادیو ورزش گوش میکنم
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
10
24
خوب گزارش نکردن چه ربطی به ضعف امکانات داره؟ انتقاد میثاقی کاملا درست بود
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
14
11
و او ابو عطا ميخواند ..........
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
16
18
واقعا بايد حرفهاي آقاي تاج و آقاي آذري را قاب گرفت
آذري : ميثاقيان حق رشدت را به آقاي فردوسي پور بده
تاج : اون كسي كه اين حرفها را ميزد مطلع بود ( فردوسي پور )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
14
15
با سلام
خدا را شاهد می گیرم همان وقت که جناب میثاقی این الفاظ را بکار بردند به خودم گفتم زنگ بزنم صدا و سیما و بگویم تا دیر نشد این بنده خدا ( جناب میثاقی ) را ارشاد کنید تلویزیون بخشی از تماشاگرانش را به خاطر آقای فردوسی پور از دست داد بقیه را هم به خاطر گل روی جناب میثاقی از دست می دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
13
15
هرگز توی ذهنم نتونستم این آدم رو در یک قاب و کنار فردوسی پور بشونم. فاصله زیاده و بهترین دلیلش همین نظرات مردم آگاه هستش که می بینیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
14
13
کاری به شخصیت ایشون ندارم ولی در کل دانش لازم برای اداره همچین برنامه ای رو ندارن. دانستن اسم چند بازیکن درجه چندم اروپایی دلیل بر سواد فوتبالی بالا نیست. ایشون جایگزین یک شخص بسیار توانمند با دانشی شده اند درنتیجه میبایست دانش خودشون رو در حوزه های مختلف بالا ببرن که با توجه به طرز فکرشون بعید میدونیم همچین اتفاقی بیافته.
سوسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
11
13
اصلا چرا شبکه سه فوتبال پخش میکنه اونهم فقط دو تا تیم دردانه خودشون رو مگه ما شبکه ورزش نداریم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
3
14
ماسک یادت نره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
10
15
این بازی برای ما طرفداران پرسپولیس و فوتبال ایران خیلی مهم و حساس بود . انتظار داشتیم کیفیت پخش تلویزیونی و گزارش هم در این حد باشه. واقعا نبود و میثاقی حرف دل بییندگان را زد و عکس العمل گزارشگر خیلی پخته نبود و نباید گرما و تعطیلی را بهانه می کرد. گرمای خوزستان جزیی از طبیعت منطقه است و تعطیلی هم که با برنامه بود و غیر مترقبه نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
11
18
میثاقی سوار بر موج احساسات است و در موقعیتهای خاص نیتواند احساسات خود را مدیریت کند او هنوز خیلی خام و نپخته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
11
12
میثاقیان برای گزارش گری عالی بود برا مجری گری نه کاشکی جوادخیابانی را بیاورند یا عادل بگرده چرا به نظر مردم توجه نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
17
15
میثاقی باید به احتراما فرهنگ بزرگ ایرانی و احترام به پیش کسوت و جوانمردی تا برگشت فردوسی پور و اعلام رضایت فردوسی پور از میثاقی از برنامه های ورزشی برود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
14
30
عادل قربانی آزادگی اش شد. محبوبیت او بین مردم هم بخاطر این است که منافع مردم را فدای منافع خودش نکرد حتی اگر به اخراجش منتهی بشه. درود بر عادل آزاده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
14
30
فقط عادل خان و دیگر هیچ
نظرسنجی
موافق مذاکره ایران با دولت ترامپ با هدف تنش زدایی از روابط تهران - واشنگتن هستید؟
#videojsscript