فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۳۹۲۴۳
انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۹

ابتلای مربی سازنده کشتی تهران به «کرونا»

ابتلای مربی سازنده کشتی تهران به «کرونا»

اسماعیل پلویی مربی سازنده کشتی تهران به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان که سال هاست زیر نظر اسماعیل پلویی تمریناتش را پیگیری می‌کند، از ابتلای این مربی سازنده به ویروس کرونا خبر داد.

سرپرست تیم ملی آزاد جوانان به دلیل وخامت حالش اکنون در بیمارستان طالقانی تهران بستری شده است. فدراسیون کشتی نیز در همین رابطه برای تسریع روند درمان این مربی، هماهنگی‌های لازم را با بیمارستان طالقانی انجام داده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا ، کشتی تهران
ارسال به دوستان
۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز