فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۴۱۰۰
انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۹

نکونام در فولاد می‌ماند

نکونام در فولاد می‌ماند

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام در لیگ بیستم نیز در تیم فولاد خواهد بود.

علی محمدی در نشست امروز، چهارم مردادماه با اصحاب رسانه، اعلام کرد که جواد نکونام در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال کشور نیز فولاد را همراهی خواهد کرد و برای لیگ بیستم یک تیم قوی می بندیم. ضمن این که از عملکرد مدیریت و کادرفنی تیم رضایت داریم.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیز ماندن سعید آذری در باشگاه فولاد قطعی شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: جواد نکونام
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم