فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۸۲۰۲
انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۹

وزیر امور خارجه آلمان به قرنطینه رفت

وزیر امور خارجه آلمان به قرنطینه رفت

وزیر امور خارجه آلمان درپی ابتلای یکی از محافظانش به ویروس کرونا، وارد قرنطینه شد.

به گزارش فارس، «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان در پی ابتلای محافظش به ویروس کرونا، روز چهارشنبه وارد قرنطینه شد.

به نوشته پپایگاه اینترنتی شبکه «دویچه وله»، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفت، افراد بیشتری نیز ممکن است در معرض ابتلا به این بیماری قرار گرفته باشند.

وی افزود، این وزارتخانه در انتظار دریافت توصیه از سوی مقامات بهداشتی درخصوص انجام اقدامات بیشتر در این زمینه است.

وزارت امور خارجه آلمان در ادامه گفت، نتیجه اولین تست کرونای هایکو ماس از زمانی که متوجه ابتلای محافظش به این بیماری شده، منفی اعلام شده است.

همچنین گفته می‌شود سفر وزیر امور خارجه آلمان به اردن، به دلیل ورود وی به قرنطینه لغو شده است.

تا کنون بیش از ۲۷۷ هزار نفر در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و نزدیک به ۱۰ هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آیین «گِل‌مالی» روز عاشورا (عکس) «میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟