فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۸۹۵۳
انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۹

مهران رجبی از بیمارستان مرخص شد

مهران رجبی از بیمارستان مرخص شد

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون که دو هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده بود، امروز از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش عصرایران، حدود دو هفته پیش بود که مهران رجبی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، با حال نامساعد در بیمارستان بستری شد.

او امروز (دوشنبه ۷ مهر) پس از گذشت ۱۵ روز از بیمارستان امام حسین زنجان مرخص شد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شکر ایزد که به اقبال کله گوشه گل، نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد. امروز بعد از پانزده روز که در بیمارستان امام حسین زنجان به دلیل کرونای بد جنس بستری بودم سلامتی را باز یافته و از بیمارستان ترخیص شدم و یک عمر مدیون بزرگواری کادر درمان این بیمارستان خواهم بود . سپاس از همه شما که با هزاران هزار دایرکت و کامنت جویای احوال بوده من نتوانستم حتی یکی از آنها را پاسخگو باشم. تجربه این پانزده روز یک سخن است کرونا بی‌رحم و در حد مرگ است خیلی خیلی جدی بگیریم.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مهران رجبی
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است