فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۱۰۵۶
انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۹

سامانه‌های «سنا» و «نیما» از دسترس خارج شدند

به دلیل بروز اختلال و مشکل فنی در شبکه مخابرات، دو سامانه «سنا» و «نیما» از دسترس خارج شدند، که به محض رفع اشکال از سوی شرکت مخابرات، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، براساس گزارش‌های دریافتی بخشی از شبکه نورنتا (شبکه اختصاصی امن شرکت مخابراتی) که دو سامانه سنا و نیما بر بستر آن ایجاد شده، با اختلالاتی مواجه شده‌اند که همین امر باعث کُندی و در بعضی مناطق عدم دسترسی به این دو سامانه شده است؛ اما با توجه به اعلام شرکت ارتباطات سیار مبنی بر تلاش کارشناسان فنی شبکه، به محض رفع مشکل پیش آمده این دو سامانه در اختیار کاربران عزیز قرار می‌گیرد.

برچسب ها: سنا ، نیما
ارسال به دوستان
عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر