فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۱۶۳۵
انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۹

وزیر خارجه امارات: واکسن کرونا زدم(+عکس)

وزیر خارجه امارات: واکسن کرونا زدم(+عکس)
به احتمال زیاد، عبدالله بن زاید واکسن «اسپوتنیک V» ساخت روسیه را به خود تزریق کرده است.

وزیر خارجه امارات«عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات متحده عربی امروز (جمعه) مدعی شد که واکسن بیماری کرونا تزریق کرده است.

به گزارش فارس، او با انتشار تصویر خود در توئیتر در حین تزریق این واکسن، توضیح بیشتری نداد و صرفا نوشت: «واکسن راهی است برای باگشت به زندگی عادی» و سپس هشتگ «واکسن زده شد.» را در توئیت خود قرار داد.

وبگاه روسیا الیوم نیز در این خصوص نوشت که به احتمال زیاد، عبدالله بن زاید واکسن «اسپوتنیک V» ساخت روسیه را به خود تزریق کرده است.

دولت امارات در ابتدای هفته جاری مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن روسی را با موفقیت آزمایش کرد. امارات اعلام کرده است که این واکسن را بر روی ۳۱ هزار داوطلب از ۱۲۵ ملیت مختلف با موفقیت آزمایش کرده و نتایج خوبی از آن حاصل شده است.

تاکنون در امارات ۱۱۴۳۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وزیر خارجه امارات واکسن کرونا

ارسال به دوستان
زیردریایی تحقیقاتی پس از کشفی بزرگ زیر یخ‌های قطب جنوب ناپدید شد گرما در چند شهر اروپا رکورد زد/ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟