فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۱۸۷۲
انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۹

ابتلای دو دانش آموز به کرونا در گلستان

ابتلای دو دانش آموز به کرونا در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: دو دانش آموز گلستانی به کرونا مبتلا و بستری شدند.

به گزارش تسنیم، احسان گوهری راد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: 59 درصد از دانش آموزان گلستانی به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند، 82 درصد از مدرسه تلویزیونی، 63 درصد از شبکه شاد و 13 درصد از روش‌های دیگر آموزش می‌بینند.

وی افزود: 30 درصد خانواده‌ها کاملا موافق حضور دانش آموزان در مدارس هستند، 27 درصد موافق، 9 درصد ممتنع، 20 درصد مخالف و 14 درصد کاملا مخالف هستند.

گوهری راد ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در 80 درصد مدارس استان به خوبی رعایت می‌شود، وضعیت در 12 درصد مدارس متوسط است و هشت درصد هم کمتر از حد متوسط پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی یادآور شد: دو دانش آموز و چهار فرهنگی در استان گلستان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند.

برچسب ها: گلستان
ارسال به دوستان
۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) گروهی که سه صعود کننده داشت/ اکوادور دیوار برلین را شکست/ ساحل عاج تیم با ثبات و درخشان جام اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس)