فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۳۹۲۰
انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۹

8 کرونایی در یک تیم لیگ برتری بسکتبال

8 کرونایی در یک تیم لیگ برتری بسکتبال

۸ عضو یک تیم لیگ برتری بسکتبال به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش فارس، در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، ۶ بازیکن و ۲ عضو کادر فنی تیم بسکتبال اکسون تهران تست کرونایشان مثبت شد و به قرنطینه رفتند.

این بازیکنان پنجشنبه تست داده بودند و امروز مشخص شد که مبتلا شده اند.

لیگ برتر بسکتبال قرار است از ۱۵ آبان به صورت متمرکز در تهران برگزار شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بسکتبال
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)