فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۴۱۸۶
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۹

جریمه ۵ هزار خودرو به دلیل ماسک

اعمال قانون ۵ هزار راننده و ۹ هزار سرنشین خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسکرییس پلیس تهران بزرگ از اعمال قانون بیش از ۵ هزار راننده و ۹ هزار سرنشین خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک در خودرو طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به پلمب ۲۳۴ واحد صنفی در راستای نظارت بر اجرای پروتکل‌‌ها در واحدهای صنفی گفت: پلیس براساس دسته‌بندی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است با جدیت کار خود را در این زمینه ادامه می‌دهد.

وی همچنین درباره عدم ورود و خروج و ممنوعیت تردد در مبادی ورودی استان تهران ادامه داد: مردم و افرادی که احیانا از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۲ نیمه شب جمعه قصد ورود و خروج به استان تهران را دارند باید توجه داشتند که نیروهای پلیس راهور از امروز در مبادی ورودی و خروجی تهران مستقر شده‌اند و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ خودروی تهرانی مجاز به خروج از مبادی این استان نبوده و همچنین از ورود سایر خودروها با پلاک غیر تهران جلوگیری می‌شود. ما نیز از مردم درخواست همکاری در این زمینه را داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور از صبح امروز در محدوده نعلبندان در محور قم‌- تهران مستقر شده‌اند، و این مسیر مسدود است، تصریح کرد: همچنین در محورهای منتهی به استان‌های شمالی کشور نیز این محدودیت اعمال شده است و خودروهایی که قصد تردد دارند از این مسیر برگردانده می‌شوند. از مردم درخواست می‌کنم تا کمک کنند تا شرایط بهتر شود. نیروهای پلیس نیز به طور کامل در تمام طول شبانه‌روز در این مبادی ورودی و خروجی مستقر هستند و افرادی که رعایت نکنند نیز براساس قانون جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

سردار رحیمی همچنین درباره اعمال قانون رانندگان و سرنشینان خودروهایی که بدون ماسک در سطح شهر تردد می‌کنند گفت: افرادی که با خودرو در سطح شهر تردد می‌کنند و رعایت نمی‌کنند نیز اعمال قانون می‌شوند و براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا رانندگان فاقد ماسک مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و سرنشینان خودرو نیز مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. همانطور که می‌دانید استفاده از ماسک از درب منزل برای همه افراد اجباری است و افرادی که رعایت نمی‌کنند جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز گذشته نیز ۵۰۰۷ راننده و ۹۰۶۱ سرنشین خودرو که فاقد ماسک بوده‌اند نیز اعمال قانون شده‌اند. اتوبوس‌‌های شرکت‌ واحد نیز توسط پلیس متوقف و کنترل می‌شوند البته ما اقدامات ایجابی هم داریم مانند توزیع ماسک.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره نحوه کنترل رانندگان فاقد ماسک تصریح کرد: رانندگانی که در خودرو تنها هستند توسط پلیس متوقف نمی‌شوند اما چنانچه در خودرو افراد بیش از یک سرنشین حضور داشته باشند توسط پلیس کنترل شده و اعمال قانون می‌شوند. قانون برای همه هموطنان استفاده از ماسک را الزامی کرده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ماسک
ارسال به دوستان
ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟