فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۵۸۲۹
انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۹

فوت یک معلم بر اثر ابتلا به کرونا

طی امروز ۲۲ آبان ماه مریم اربابی معلم که مشغول تدریس در شهرستان گرمه بود بر اثر ابتلا به ویرس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا؛ این معلم متعهد گرمه ای بعد از چندین روز جدال با ویروس کرونا، روی تخت بیمارستان با دانش آموزان خود وداع کرد.

مریم اربابی بعد از ۲۲ سال سابقه کار، حتی روی تخت بیمارستان دست از درس دادن نکشید و بالاخره روی تخت بیمارستان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند برابوس وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی حقیقتی جالب درباره عطسه که سال ها اشتباه می دانستیم اسحاق دار: در نهایت پس از ۴۷ سال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شکل گرفت ۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس)