فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۶۹۲۵
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۹

فرمانده سنتکام: دنبال جنگ با ایران نیستیم

فرمانده سنتکام: دنبال جنگ با ایران نیستیم

فرمانده ستاد نیروهای آمریکایی در غرب آسیا (سنت‌کام) گفته که کشورش دنبال جنگ با ایران نیست.

به گزارش فارس، «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای آمریکایی در غرب آسیا امروز چهارشنبه با متهم کردن ایران به «رفتاهای مخرب» در منطقه مدعی شده «دامنه و شدت» این رفتارها افزایش یافته است.

او که در یک ویدئو کنفرانس با اندیشکده «شورای ملی روابط آمریکا-کشورهای عربی» صحبت می‌کرد در توضیح درباره این ادعا مدعی شده «گروه‌های نیابتی ایران» در عراق، ۵۰ حمله راکتی علیه پایگاه‌های آمریکا و نیروهای ائتلاف انجام داده‌اند.

مک‌کنزی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست. او گفت سیاست فشار حداکثری بعد نظامی ندارد.

کنث‌مک‌کنزی با وجود این گفت چنانچه ایران وارد «دور فزاینده رفتارهای تنش‌زا با ایالات متحده شوند»، «سرانجام کار برایشان خوشایند نخواهد بود.»

برچسب ها: سنتکام
ارسال به دوستان
تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد تحلیل بازار انرژی پس از معافیت‌های صادراتی نفت ایران هشدار سازمان ملل: اسرائیل در جنوب سوریه فعال است