فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۶۰۰۲۱
انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۹

مرد مست در شب تولدش برادرزن مست خود را کشت

مرد مست در شب تولدش برادرزن مست خود را کشت
من اتهام قتل را قبول دارم. اما عمدی در کارم نبوده. من آن شب خیلی تلاش کردم که با او درگیر نشوم اما او اصرار به درگیری داشت. من چاقو را برای ترساندن او برداشتم می‌خواستم به هرنحوی او را آرام کنم اما او مدام فحاشی می‌کرد و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و دست به این کار زدم.

رسیدگی به پرونده جوانی که در حین مستی برادرزنش را به قتل رسانده بود در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با گزارش درگیری مرگبار میان دو جوان در یکی از مناطق تهران آغاز شد و مأموران پس‌از حضور در محل با جسد خون آلود جوانی به‌نام فریبرز مواجه شدند و ضارب را که شوهرخواهر مقتول بود به اتهام قتل بازداشت کردند.

بابک پس‌از دستگیری به قتل فریبرز اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: شب تولدم بود و به‌همین مناسبت پدرزنم در خانه‌اش جشنی برپا کرده بود و من و فریبرز هم مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف کردیم به حدی که هردو مست شدیم. یک ساعت از جشن تولدم نگذشته بود که با برادرزنم بحث‌مان شد و من برای اینکه باهم درگیری پیدا نکنیم با همسرم به خانه خودمان آمدیم اما فریبرز کوتاه نمی‌آمد و او هم دقایقی بعد به خانه ما آمد و با داد و فریاد تلاش می‌کرد که با من درگیر شود حتی چندین بار گفت که امشب می‌خواهم با تو تسویه حساب کنم و تا تو را نزنم از اینجا نمی‌روم.
همان موقع من دوباره به سراغش رفتم و باهم دقایقی درگیر شدیم و باز برای اینکه دعوا ادامه پیدا نکند من به اتاق خوابم رفتم و در را بستم اما فریبرز شیشه‌های خانه ما را شکست و با داد و فریاد می‌خواست تا از اتاق بیرون بیایم. اما من توجهی نمی‌کردم تا اینکه همسرم از پشت در اتاق گفت که فریبرز قصد دارد خودزنی کند. به‌همین خاطر از اتاق بیرون آمدم تا مانع کارش شوم. اما وقتی از اتاق به‌سمتش رفتم دیدم تکه‌ای شیشه برداشته و به سمتم می‌آید که من هم چاقویی برداشتم و چند ضربه به او زدم و او فوت کرد.

با اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات، کیفرخواست متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای این جلسه که صبح روز گذشته برگزار شد اولیای دم درخواست قصاص کردند و پس‌از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهام قتل را قبول دارم. اما عمدی در کارم نبوده. من آن شب خیلی تلاش کردم که با او درگیر نشوم اما او اصرار به درگیری داشت. من چاقو را برای ترساندن او برداشتم می‌خواستم به هرنحوی او را آرام کنم اما او مدام فحاشی می‌کرد و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و دست به این کار زدم.

وی در ادامه ضمن ابراز ندامت گفت:باور کنید من قصد کشتن برادرزنم را نداشتم و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.ما هر دو مست بودیم وحال طبیعی نداشتیم. حالا هم شرمنده خانواده همسرم هستم و از آنها طلب بخشش دارم. من و فریبرز سال‌های زیادی بود که با هم رفیق بودیم. بارها باهم دعوا کرده بودیم و پس‌از چند روز هم آشتی می‌کردیم. من او را دوست داشتم. با این اتفاق همسرم هم دیگر حاضر نیست من را ببخشد و با من زندگی کند. همه زندگی‌ام نابود شد.
پس‌از اظهارات اولیای دم، متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قتل ، مستی
ارسال به دوستان
تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر