فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۳۰۹۸
انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۹

فوتی‌های مسمومیت الکلی در قشم به 4 نفر رسید

فوتی‌های مسمومیت الکلی در قشم به 4 نفر رسید

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شمار فوتی‌های مسمومیت الکلی در جزیره قشم از ابتدای هفته به 4 نفر رسید.

به گزارش فارس، بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار فوتی‌های مسمومیت الکلی اخیر در قشم که از جمعه هفته گذشته آغاز شده، متاسفانه به 4 نفر رسید.

تاکنون 21 نفر نیز بین سنین 17 تا 57 سال ناشی از مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های قشم مراجعه کرده‌اند که حال دو نفر از آنان نیز وخیم است و سطح هوشیاری بسیار پایینی دارند.

فوتی‌های اخیر بین 27 تا 39 سال سن داشته‌اند.

در حال حاضر فقط 5 نفر ناشی از مسمومیت الکلی در قشم بستری هستند و مابقی پس از انجام اقدامات بالینی و دیالیز و ... از بیمارستان مرخص شده‌اند

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومیت الکلی
ارسال به دوستان
نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس)