۲۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۴۰۴۹
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۷-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۴۰۴۹
انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۷-۱۰-۱۳۹۹

90 دقیقه گفت‌وگو/ با تداوم آموزش مجازی بعد از پایان کرونا موافق هستید؟

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد آموزش مجازی با هم گفت‌وگو می‌کنیم. زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 9:00 تا 10:30، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

عصرایران- کرونا؛ سیستم آموزش و پرورش در ایران را دچار تحول اساسی کرد. سیستمی که با آموزش از راه دور و مجازی بیگانه بود، مجبور به استفاده از این سیستم شد و دانش آموزان برای ادامه تحصیل مجبور به استفاده از فضای مجازی شدند.

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد این سبک آموزش می‌خواهیم با هم گفت‌وگو کنیم.

1-با تداوم آموزش مجازی بعد از پایان کرونا موافق هستید؟

2-در این مدت در آموزش مجازی با چه مشکل‌هایی روبرو شده‌اید؟

3-فرزندان‌تان کدام سیستم آموزشی را ترجیح می‌دهند؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 9:00 تا 10:30، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

برچسب ها: 90 دقیقه گفت و گو
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۲۸
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
14
پایان کرونا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
در سایت عصر ایران همه چی آرومه و مشکلات در حال از بین رفتن هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
البته فعلاً برای پایان کرونا مخصوصاً در کشور ما زمانی متصور نیست!؟ ولی آموزش مجازی به هیچ وجه مناسب دانش آموز ایرانی نیست مخصوصاً پایه ابتدایی علی الخصوص پایه اول و دوم ابتدایی! بچه ها از درس و مدرسه زده شده اند و همه اش دنبال بازیگوشی و تنبلی هستند!
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
23
24
به هیچ وجه، والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
بله موافقم
بدلیل تاثیر بسیار زیادی که روی ترافیک شهر ها دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
22
32
بهيچ وجه.بچه ها با درك شرايط موجود،تنبل و از زير كار در رو شدند.
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
13
33
به جند دلیل نه
مازاد بر هزینه های مدرسه هزینه زیادی از قبیل اینترنت ، تجهیزات و .. دارد .
تحرک بسیار کم بجه ها عوارض خودشو داره و به سلامتشون ضربه میزنه .
از اجتماع دور هستند
محدودیتهای ارتباطی (اینترنت) باعث عدم فهم بهتر دروس میشه
یلدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
28
کلاس حضوری لازمه برای تعامل بچه ها. امسال آموزش مجازی فوق العاده معام خوب کار کرد اما پارسال واقعا معلم کم کاری کرد. اما در مورد آموزش زبان (موسسه خصوصی) ادامه کلاس مجازی خیلی خوبه هم از کیفیت کلاس با خبریم هم مشکل رفت و امد و ترافیک نداریم
شجاعی
Pakistan
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
12
22
به هیچ وجه من الوجوه....
هم واس معلم ودبیر سخته وهم برای دانش آموزان
از زیر کار دررفتن برای طرفین هم هست.
برای بعضی از مدارس خاص جواب میده.
اصل آموزش بر تعامل بین معلم ودانش آموز می باشد.
البته به نظر بنده اگر آموزش مدرسه تلویزیونی ادامه داشته باشد خیلی مفیده. شبکه شاد هم صرفا جهت تعامل خارج از مدرسه.
درکل مدارس باید بازگشایی بشوند وگرنه آموزش هیچ وپوچه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
خوبی این روش برای مدارس غیر انتفاعی است که هزینه های آب و برق و گاز و ... تو جیبشان ماند. و بعضی از آنها حقوق معلمانشان را به نصف کاهش داده اند. همچنین بعضی معلم های بی مسئولیت که با ارسال چند تا voice و تصویر کار خود را تمام شده حساب می کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
6
20
ما با دورکاری هم موافق هستیم. بنده در یک شرکت در تهران مشغول هستم و صفر تا صد کارم را هم با اینترنت انجام می دهم. اگر دورکاری تایید شود نه نیاز به این دارم که در تهران ساکن باشم و هزینه اجاره مسکن بدهم. به شهرستان بر می گردم و از تراکم شهری کم می شود. نه نیاز دارم که هزینه ایاب و ذهاب بدهم و ترافیک کم می شود. مایکروسافت و توییتر هم دورکاری را دائمی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
5
17
با وجودیکه فرزندم بسیار مسیول و وظیفه شناس هست و کلاسهای انلاین خدا رو شکر خلل خاصی در روند آموختنش حاصل نکرد , اما از لحاظ کمبود روابط اجتماعی و دوست یابی و ... خیلی احساس تنهایی میکند , جهت کلاسهای مدرسه با ادامه آن از طریق کلاسهای انلاین موافق نیستم اما جهت کلاسهایی مثل کلاس زبان با حالتی که تعدادی از جلسات انلاین و تعدادی حضوری باشد موافقم
ناشناس
Romania
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
20
4
دغدغه های عصر ایران هم در نوع خودش جالبه!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
کاملا خنثی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
9
8
Never Ever !
صدف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
5
12
جهت تعامل با دوستان هفته ای 2 روز حضوری و 3 روز مجازی برگزار گردد، خیلی بهتره . آزمونها هم ان شاالله بعد کرونا حضوری باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
13
در کنار کلاس حضوری آموزش مجازی هم خیلی مفید هستش منتها نیازمند شبکه ی قوی هستش
بهرام
Germany
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
9
9
عمرا اگه بذارن آنلاین ادامه داشته باشه. چون یه بخش جامعه از نان خوردن می افتن مثلا یه معلمی شبیه معلم ورزش و تعدادی درس های دیگه که اصلا معلم لازم نداره خخخخ.
قطعا این بچه ها کنار هم باشن فقط زودتر بی ادب می شن شبیه همان ماجرای چت بچه 14 ساله با اون خانمه. حالا شما هی بیا بگو بچه ها اجتماعی شدنشون با اموزش انلاین در خطره و فلان . عادت داریم واقعیت رو پنهان کنیم عادت
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
15
به قضیه بصورت صفر و صد نگاه نکنیم. میشود تعدادی از دروس را مجازی و تعدادی را حضوری با توجه به علایق دانش آموزان برگزار نمود.ضمن اینکه ساعت شروع کلاسها چه حضوری و چه مجازی باید تغیر کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
6
11
تجربه خوبی بود و بر اساس همین تجربه با غیر حضوری محدود موافقم. یعنی از ۵ روز آموزش در طول هفته ۴ روز حضوری و یک روز غیر حضوری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
13
به هيچ عنوان ! بچه ها نياز به تعامل احتماعي دارند و مشكلات آموزش مجازي : 1- كم كاري احتمالي دانش آموز و دبير 2- مشكلات قطعي اينترنت كه بچه ها اذيت شدن
3- تحت كنترل نبودن فضاي مجازي و ساعت استفاده از گوشي تبلت توسط اوليا براي اولياي كارمند كه ديگه واويلا
4- تقلب در امتحانات
5- مشكلات اسكلتي و چشم و سردرد و ...براي دانش آموزان
6- عدم تحرك دانش آموزان و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
9
نه خیر. چون در این شیوه آموزش که والدین دانش آموز کم کاری و ندانم کاری دانش آموز را جبران کرده و در حقیقت با ادامه این روند دانش آموزان کم سواد و مشکل دار جهت ورود به پایه های بالاتر خواهیم داشت! در ضمن با توجه به زیر ساختها و برنامه شاد که عدم کارآیی و موفقیت آن در ارائه خدمات آموزشی به اثبات رسید و مسئولان دیگر کاری به این زودی ها از دستشان بر نمی آید ادامه این روند برای دانش آموزان رویه مناسبی نخواهد بود!
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
به این موارد کم کاری بعضی مربیان راهم باید اضافه کرد
خبازی مقدم
United Arab Emirates
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
6
خیر... چون بچه باید تو مدرسه بازی کنه، بدو بدو داشته باشه و بازیگوشی کنه... اینجا کنج خونه نه خبری از رفیق هست، نه بازی و نه هیچ تفریحی... بچه افسرده میشه تازه اگه بخاطر کم تحرکی مشکل فیزیکی واسش پیش نیاد.. اگه این بساط ادامه پیدا کنه در آینده با انبوهی از جوونهای دارای مشکل بینایی، ستون فقرات یا مشکلات روانی ناشی از قرنطینه روبرو خواهیم بود..‌‌ واکسن که تزریق شد باید یک بازگشایی همگانی داشته باشیم تا میزان تاثیر واکسن مشخص شه.. فقط بازگشت به روال عادی مشخص خواهد کرد که چه زمانی از شر این ویروس خلاص میشیم... اگه واکسن عمل نکرد حالا حالاها کرونا میهمان ما خواهد بود....
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
4
باید زیرساخت های شبکه ای برای همه ایرانیان گسترش پیدا کند تا در مواقع ضروری مشکلی در امور مردم و مخضوضا آموزش پیش نیاید.
در شرایط عادی 100% آموزش حضوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
12
با سلام. من یک عضو هیات علمی هستم. شاید ترکیبی از مجازی و حضوری خوب باشه. مثلا کلاسهای رفع اشکال و حل تمرین به صورت مجازی باشند البته به شرط وجود بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری، بد نیست اما توریس واقعا باید به صورت حضوری باشه. تعامل فکری که به صورت رخ به رخ توی کلاس وجود داره، خیلی تو یادگیری موثره. در ضمن توریس مجازی واقعا 3 برابر توریس حضودی وقت و انرژی میبره. شما فرض کنید بشینید توی یک اتاق و 8 ساعت برای خودتون حرف بزنید. به شدت خسته کننده و فرسایشی هست
محمد مازنی
United Arab Emirates
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
7
سیستم آموزشی مابعد کرونا باید باید بر اساس متون مربوطه پایه گذاری بشه.... یعنی دروسی که نظری هست و دروس علوم انسانی باید قطعا مجازی باشه و دروسی مثل فیزیک و ریاضیات و ورزش رو حضوری برگزار کنن... اینطوری هم بچه چند روزی به مدرسه خواهد رفت و دیداری با همکلاسی هاش خواهد داشت و هم زمانیکه نیاز مبرم به حضور نیست از کلاس انلاین بهره خواهد گزفت... فشاری هم روی دانش آموز جهت حضور مداوم و فرسایشی در یک سیستم نخواهد بود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
محند اماراتی
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
مچکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
3
به صورت کلی که به هیچ وجه ولی با توجه به این که بعد از کرونا هم به دلایل مختلف مثل آلودگی هوا مدارس تعطیل خواهد شد، در آن مقاطع زمانی میشه از آموزش مجازی استفاده کرد و نگرانی هم بابت عقب ماندن درس ها وجود نخواهد داشت.
الآن امتحان های مدارس و دانشگاه ها کلا زیر سوال هستش و متاسفانه انواع و اقسام تخلفات و تقلب ها توسط دانشجوها و دانش آموزان انجام میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
شما تو پکن نظر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
10
به نظر من باید ترکیبی باشه، نه مثل سابق همه چی صرفا حضوری که بچه ها مجبور بودن برای مدرسه و هر کلاس فوق برنامه تمام شهر رو زیر پا کنند و شب از خستگی ناله کنن، نه مثل الان که تمام مدت ساکت گوشه خونه باشن و هیچکس و هیچ جا رو نبینن، باید هم مدرسه ها و هم اموزشگاه های هنری و علمی به حالت ترکیبی فکر کنن تا هم تعامل های اجتماعی و دوست یابی و .... برای بچه ها باشه و هم جایی که امکانش هست فرصت استراحت و تو خونه بودن براشون فراهم بشه
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
موافقم
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
5
0
سلام
بله موافقم ولی نه در سطح ابتدایی و راهنمایی بلکه در سطح دبیرستان در صورت اضطراری ولی دانشگاه عالیه چون خودم بچه اول ابتدایی دارم به صورت مجازی میخونه خوبه ولی خیلی سخته برامون چون بچه نیاز داره به اموزش مدرسه چون تو خونه بازی گوشی میکنه و اموزش خیلی سخته
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
4
به هیچ وجه . آموزش مجازی به چند دلیل اصلا خوب نیست . اولا این که بچه ها باید در محیط اجتماع باشند این طوری که همش تو خونه هستن و واقعا تنبل شدن . درس های بچه ها خیلی سخت شده و نیاز هست که بچه ها در کلاس درس حضور داشته باشند. استفاده زیاد از تبلت که به سلامت بچه ها آسیب می زنه .
ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
3
تا پایان کرونا قطعا باید آموزش آنلاین ادامه داشته باشه، این همه وقت بچه ها رو تو خونه نگه نداشتیم که بخاطر آموزش حضوری و توهم پایان کرونا، جونشون رو به خطر بندازیم.
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
6
3
معلمین عزیز خونه تشریف دارند و از طریق گوشی آموزش دست و پا شکسته می دهند ، اولیای بدبخت با هزار سختی هزینه ها را تامین می کنند و تامین تبلت و گوشی هوشمند و ...
نقش اولیا و معلمین عوض شده و پدر اولیا در اومده که باید درس را هم خودشان یاد بدهند ...
هر روز از کادر آموزش و پرورش تقدیر میشه و حقوقشون زیاد میشه در عوض الکی می گند که حقوق پرستارا زیاد شده انصافا معلمین عزیز یک ساعت می تونند بجای پرستارا کار کنند ؟؟؟؟؟
به هزار و یک دلیل آموزش حضوری بهتره هر چند اونهم برای والدین هزینه ها و دردسرهای خاص خودش رو داره ...
پایان کرونا هم به رفتار و عملکرد همه ما بستگی داره و کاری که در کشورهای سنگاپور ، کره ، چین ، مالزی و اندونزی و ... باعث پایان کرونا شده میتونه برای ما درس عبرت باشه ...
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
3
به هیچ وجه مناسب نیست چون بچه ها روابط ااجتماعی رو یاد نمی گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
شما فکر کردی بچه ت تنهاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
6
سلام بله بسيار موافقم زيرا خستگي هاي بي دليل و هزينه هاي بي دليل حذف ميشود خطرات كمتري فرزندان ما را تهديد ميكند آموزش مجازي بسيار عالي است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
چقد اماراتی اینجاس
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
3
هرگز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
0
چند روز حضوری و چند رو مجازی. مثلا روزهای آلوده و برفی و روزهایی که گمان می رود ترافیک پر حجم باشه، میشه کلاسها را مجازی برگزار کرد و سایر روزها هم حضوری. تکالیف و تمرینها هم حضوری باشد.
ناشناس
Canada
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
3
جالبه این همه کامنت و همه از معایب و مشکلات تدریس غیر حضوری گفته اند و نالیده اند... اینها شدیدا دغدغه من هم هست.
اما زنده ماندن اصلی ترین دغدغه باید باشد. شک ندارم اینهایی که آموزش حضوری میخواهند هیچ عزیزی را از دست نداده اند.
پایین آمدن آمار ابتلا و عدم رعایت در کف منحنی باعث صعود منحنی ابتلا خواهد شد و ممکن است مبتلای بعدی فرزند خودمان باشد
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
0
نمیشه گفت نه یا آره. بچه ها به روابط اجتماعی نیاز دارند و تا دوره دانشگاه هم از هم زیستی باهم چیز یاد میگیرن. از طرفی آموزشهای جانبی مثل زبان و غیره میتونه مجازی باشه. به هر حال یکی از مزایای کرونا برای دنیا جا افتادن مجازی شدن کارهای روز مره از جمله آموزشها و دورکاری و غیره هست.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
3
2
خیر، بهیج عنوان ، مدرسه جایی برای تعلیم و تربیت است همچنانکه از اسمش پیداست و فضای مجازی هیچکدام از اینها را نمیتواند بدرستی تامین کند سوای آن مدرسه جایی برای تعامل و همکاری بین دانش آموزان و همچنین با معلمان و مدرسان است و مزید بر آن با هم بودن بچه ها با یکدیگر روح شادابی و سرزندگی را در آنان تقویت میکند و مکانی هم برای فراگیری درسهایی از محیط مدرسه است که امکانش در فضای مجازی میسر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
شما اول با بیرق بیگانه حرف نزن بعد نظر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
3
با ارتقاء پیش نیازها و زیرساختها و تغییر سیستمهای آموزشی براساس سیستم آموزش مجازی کاملا موافقم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
2
با سلام
هرچند کرونا شرایطی را بوجود آورد تا کشورهای مقاوم در برابر قدرت تکنولوژی را به زانو درآورد.
امیدوارم مسئولین و مردم از این توفیق اجباری به نحو مطلوب بهره برداری کرد و ضمن رفع مشکلات زیرساخت مجازی نسبت به فرهنگ سازی و حذف حضور فیزیکی در بسیاری از موارد اقدام نمایند.
در مورد آموزش نیز باید حضورهای غیر ضروری از سیستم حذف و با توسعه زیرساخت آموزش حضوری و هزینه های مترتب به آن کاهش یابد و بر آموزش حضوری در مواردی که عدم حضور باعث کاهش کیفیت آموزشی شده است، تاکید داشت.
استاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
2
بله موافقیم که آموزش ترکیبی از آموزش آنلاین و حضوری باشه و توقف نداشته باشه. فرصت آموزش آنلاین یا آموزش مجازی یک فرصت استثنائی برای نسل ما هست که نشون میده آموزش همه وقت و تحت شرایط مختلف امکانپذیره. پس تلفیق این دو آموزش کارساز و بسیار موثرتر خواهد بود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
2
حداقل نصف جلسات هر درس در ماه رو حضوری تشکیل بدن. با روش کاملا مجازی کلی وقت معلم گرفته میشه ولی نتیجه راضی کننده نیست دلیلش هم نبود زیر ساخت‌ها، عدم همکاری و نظارت والدین و عدم مشارکت کامل فرزندانشون در فرایند تدریس، تضمین نمره قبولی مثل سال گذشته است، یکی از پدیده های رایج اینروزها هم رواج انواع و اقسام تقلب در امتحانات مجازی هست، از طرفی مشکلات جسمی زیادی در اثر کار زیادتر از حد معمول با گوشی در چشم و گردن به همراه کم تحرکی مفرط بین دانش آموزان و معلمان شایع میشه،ضمنا خودم یه دبیر تمام وقت با سابقه 27 سال هستم که با اضافه شدن به ساعات کارم تا پاسی از شب، خبری از 4 حق التدریس که رسما دارم نیست و هیچ مسئولی هم حرفش رو نمیزنه یعنی داریم مجانی کار می‌کنیم،
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
2
ابدا یک مشت انسان های بیخود تحویل جامعه میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
اگر معلم پرورشی داشت حتما خوب بود؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
4
به عنوان یک پدر و همچنین هیئت علمی دانشگاه کاملا با آموزش مجازی به عنوان مکمل در کنار آموزش حضوری موافقم. بعضی مباحث سنگین را دانشجو سر کلاس به خوبی فرا نمی‌گیرد ولی یک کلیپ ویدیویی را می‌تواند چند بار تماشا کرده و به مطلب مسلط شود.
البته بعضی دانشجویان روستایی و فاقد اینترنت پرسرعت هستند و یا موبایل هوشمند یا لپ تاپ ندارند که موضوع خیلی جدی است.
جاسم لنگردوی
United Arab Emirates
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
3
با ادامه سیستم آموزشی بصورت مجازی موافقم بشرطی که بهینه سازیهایی تو برنامه شاد صورت بگیره یا اگه نمیشه حداقل اجازه بدن برنامه هایی با کارایی بیشتر بکار گرفته بشه... تو اکثر کشورها و حتی اینجا امارات، برنامه Microsoft Teams برای دایرسازی کلاس های مجازی بدون همچگونه مشکلی درحال برگزاریست... ولی از اونجاییکه مسئولین ما همیشه توهم توطئه دارن و هر چیز خارجی رو ابزاری برای جاسوسی و سرقت اطلاعات میدونن این پیشنهاد بسیار بعیده اتفاق بیفته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
مملکتی که ۴۷ میلیون اعضای تلگرام دارد و همه هم مجبورند با وی پی ان به آن متصل شوند دیگر جایی برا ابراز خطر از مایکروسافت ترم ندارد. سیاست قیلترینگ راه را برای دسترسی بیگانه به تمام اطلاعات مردم سهل و ساده کرده. وقتی شما مجیورید به فیلترشکن وصل شوید یعنی دسترسی اطلاعات خود به صاحب قیلترشکن را داده اید.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
4
از طرفی آرامش روحی و جسمی فرزندم بواسطه اینکه بچه های بی تربیت یا شیطون تو مدرسه اذیتش نمی کنند و یا مدام سرماخوردگی و بیماریهای ریوی نداره خیلی رضایت بخش بوده اما از طرف دیگر کم تحرکی و وابستگی بیشتر به موبایل و کامپیوتر و همراهی مداوم همسرم جهت آموزش جالب نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
1
بله چون در مدارس ما بجز تخته و معلم چیز دیگری نیست که ان هم در مجازی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
1
بله 100 درصد موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
1
به هیچ وجه من الوجوه. فرض کنید دانش آموزی نیاز به مشاوره دارد که به شکل مجازی امکان پذیر نیست . نکته دوم ویژگب فرهنگی از زیر کار در رفتن در کشور ما است
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
2
به عنوان یک معلم ابتدایی راضی نیستم . هرچند تو این شرایط فعلا چاره ای جز آموزش مجازی نیست . ولی با آموزش مجازی بچه ها تعامل ، کار گروهی ، مستقل بودن و ... یاد نمی گیرند .مدرسه فقط آموزش درس کتاب نیست . بچه ها وقتی تو کلاس هستند خیلی چیزهای دیگه هم یاد می گیرند .اولیا با وجود همکاری که ب معلم در امر اموزش دارند ولی در موقع امتحان هم یه عده از اولیا به فرزندانشون مدد می رسونند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
2
فقط برای موارد خاص و برخی سمینارها مناسب است
سعید قائدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
2
دنیای مجازی از الزامات جهان آینده است هر چند امروز از مرجحات است. کشور و ملتی که خود را با دنیا و جریان جهانی انطباق می دهند قطعا مشکلات کمتری در آینده خواهند داشت ...
پس!
همگامی با آموزش و حتی دولت کامل مجازی حتی در نبود کرونا از لوازم کشور است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
1
کاملا مخالف برگزاری مجازی مدرسه هستم ..... کودکان هیچ تعلق خاطری و وابستگی با نظام یادگیری ندارن و والدین کاملا سلیقه ای رفتار می کنن. البته اگر بالای سر بچه حضور داشته باشن
بچه من الان از هیچ کس تبعیت نمیکنه چون استادی بالا سرش نیست و این رابطه استاد شاگردی وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
1
خیر، فقط آموزش حضوری. چون علاوه بر آموزش بهتر و کارامدتر، روح و روان سالم نیز در تعامل با سایر انسانها حاصل می شود.
آموزش مجازی به شکل فعلی بسیار بی کیفیت و بدون کارایی لازم است.
Atefeh
Canada
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
2
یک نظر سنجی میگذاشتید، که امار بشه گرفت، و هر کسی برای گزینه ای که انتخاب میکرد، میتونشت دلایلش را اعلام کنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
1
از بعد آموزشی شاید بتوان بصورت غیر حضوری ادامه داد که البته این هم هرگز به اندازه آموزش حضوری و چهره به چهره در محیط آموزشی موثر نخواهد بود .
اما از بعد پرورشی که به نظر بنده از آموزش هم مهمتر است به هیچ وجه نمیتوان از سیستم غیر حضوری به نتیجه رسید.پرورش نیازمند مستقیم تعاملات اجتماعی است.
در پایان پیشنهاد بنده برای تحقق آموزش و پرورش موثر و هدفمند ،میتوان از هر دو روش به صورت تلفیقی و حسب ضرورت بهره برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
3
این نوع آموزش تلنگری بود تا همگان به سختی تدریس و آموزش پی ببرند. یه جلسه تدریس به اندازه یه روزه یه کارمند انرژی میبره و خسته کننده است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
1
من خودم معلم هستم
آموزش مجازی یک سری ابزار معلم مثلا قلم نوری
اینکه الان زیاد آموزش مجازی موفق نیست به دلیل این هست که بعضی از همکاران با ابزارش آشنا نیستند
به شخصه خود من هم از نرم افزار ها استفاده می کنم و هم فیلم میزارم
بسیار هم دانش آ»وزانم راضی هستند
البته باید کلاس در مدرس هم باشه
من خودم هنرستان درس می دم ولی دلیلی نداره بچه شت ساعت از هفت تا دو و نیم تو مدرسه باشه
میشه تا مثلا 1 تو مدرسه باشه بعد شبها یک ساعت هم تو فضای مجازی فعالیت کنه
ناشناس
Canada
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
2
دوران کرونا مطلقا غیر حضوری... دوران بدون کرونا کاملا حضوری
برگزاری آزمون برای استخدام ۶هزار نفر هراز یک طرفه می‌شود محسن رضایی : در حال آماده کردن وعده صادق ۳ هستیم/ نقشه اسرائیل برای حمله به ترکیه و عربستان عراقچی : دولت کمیته خاصی را برای رسیدگی به وضعیت صادرات فرش ایرانی تشکیل می‌دهد جزئیات جدید از جلسه رفع فیلترینگ هوای تهران ناسالم برای افراد حساس جزییات وقوع زمین لرزه ۴.۱ ریشتری در چرام بایدن ایران را «فوری‌ترین تهدید» علیه آمریکا توصیف کرد برقراری ۳۳۱ تماس با صدای یارا/ «کودک آزاری» بیشترین علت تماس‌ها ترامپ ، « رابرت اف کندی » مخالف واکسن را وزیر بهداشت کرد در منطق پایداری‌چی‌ها، عدد ۱۳ وجود ندارد روند کاهشی مراجعه تهرانی‌ها برای اهدای خون/هشدار کاهش ذخایر خونی معاون ستاد امر به معروف : قوه قضاییه افراد را به کلینیک رفع بی حجابی معرفی می کند/ بی حجاب ها خودشان خواستند این کلینیک راه اندازی شود آیا باید کارت سوخت را به خریدار خودرو تحویل دهیم؟ در هر دهه از زندگی ما دندان‌هایمان چه تغییری می‌کنند؟