فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۴۶۷۲
انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱-۱۰-۱۳۹۹

اعزام 2 بمب‌افکن آمریکایی برای "پیام به ایران"

اعزام 2 بمب‌افکن آمریکایی به خلیج فارسفاکس نیوز از اعزام دو بمب‌افکن آمریکایی به منطقه خلیج فارس خبر داد.

به گزادش ایلنا به نقل از  فاکس‌نیوز، دو بمب‌افکن بی-۵۲ آمریکا به مقصد خلیج فارس ارسال شده است.

 پنتاگون اعلام کرده که اعزام این بمب‌افکن‌ها به منظور نشان دادن تعهد ارتش آمریکا برای تامین امنیت منطقه انجام گرفته است. این دو بمب‌افکن دوربرد «بی-۵۲» آمریکا از پایگاه هوایی داکوتای شمالی آمریکا به مقصد خاورمیانه پرواز کرده است.

ماموریت این بمب‌افکنها در چارچوب ماموریت بمب افکن‌های پیشین آمریکایی با هدف «بازدارندگی» و «ارسال پیام به ایران» است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بمب افکن
ارسال به دوستان
محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند