فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۴۶۷۲
انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱-۱۰-۱۳۹۹

اعزام 2 بمب‌افکن آمریکایی برای "پیام به ایران"

اعزام 2 بمب‌افکن آمریکایی به خلیج فارسفاکس نیوز از اعزام دو بمب‌افکن آمریکایی به منطقه خلیج فارس خبر داد.

به گزادش ایلنا به نقل از  فاکس‌نیوز، دو بمب‌افکن بی-۵۲ آمریکا به مقصد خلیج فارس ارسال شده است.

 پنتاگون اعلام کرده که اعزام این بمب‌افکن‌ها به منظور نشان دادن تعهد ارتش آمریکا برای تامین امنیت منطقه انجام گرفته است. این دو بمب‌افکن دوربرد «بی-۵۲» آمریکا از پایگاه هوایی داکوتای شمالی آمریکا به مقصد خاورمیانه پرواز کرده است.

ماموریت این بمب‌افکنها در چارچوب ماموریت بمب افکن‌های پیشین آمریکایی با هدف «بازدارندگی» و «ارسال پیام به ایران» است.

برچسب ها: بمب افکن
ارسال به دوستان
برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد