فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۴۹۵۵
انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۹

کارشناسی داوری داربی ۹۴

داوری داربی ۹۴۵ کارشناس داوری نظرات متفاوتی را در خصوص صحنه‌های مشکوک داوری و قضاوت رضا کرمانشاهی در نود و چهارمین داربی پایتخت داشتند.

به گزارش ایسنا، نود و چهارمین داربی پایتخت در حالی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی همراه شد که این بازی صحنه‌های مشکوک داوری را در پی داشت. ۵ کارشناس داوری یعنی نوید مظفری، حیدر سلیمانی، اسماعیل صفیری، حسین عسگری و داود رفعتی در گفت‌وگو با ایسنا نظرات متفاوتی را در خصوص قضاوت کرمانشاهی و صحنه های حساس این دیدار بیان کردند.

دقیقه ۱۱: برخورد توپ به دست وحید امیری در محوطه جریمه پرسپولیس

نوید مظفری: داور به درستی ادامه بازی اعلام کرد.
داود رفعتی: خطا نبود و تصمیم داور درست بود.
حیدر سلیمانی: توپ ابتدا به پا و سپس به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و خطای هند نبود.
حسین عسگری: خطایی صورت نگرفت و هند نبود.
اسماعیل صفیری: دست بازیکن پرسپولیس در حالت عادی قرار داشت و پنالتی نبود.

دقیقه ۲۸: جریمه نکردن سیدجلال که موجب اعتراض کادر فنی استقلال شد.

داود رفعتی: تصمیم داور در نشان ندادن کارت به مدافع پرسپولیس درست بود.
حیدر سلیمانی: باید به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد.
حسین عسگری: مدیریت بازی باعث شد تا به مدافع پرسولیس کارت زرد نشان ندهد.
اسماعیل صفیری: داور به درستی کارت نشان نداد.

دقیقه ۵۵: خطای عارف غلامی روی عبدی که مانع تک به تک شدن مهاجم پرسپولیس شد

نوید مظفری: کارت زرد و تصمیم داور درست بود.
داود رفعتی: داور اشتباه کرد و باید غلامی را اخراج می‌کرد.
حیدر سلیمانی: کارت زرد صحیح بود و داور تصمیم درستی گرفت.
حسین عسگری: باید غلامی را اخراج می‌کرد زیرا موقعیت تک به تک را از مهاجم پرسپولیس گرفت.
اسماعیل صفیری: زاویه داور مناسب نبود و کمک داور می توانست به او کمک کند. بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد.

دقیقه ۶۰: برخورد عبدی با رشید مظاهری پیش از هدر رفتن موقعیت احمد نوراللهی

نوید مظفری: خطایی نبود و ادامه بازی درست بود.
داود رفعتی: خطایی صورت نگرفت.
حیدر سلیمانی: خطا نبود و برخوردی ایجاد نشد.
حسین عسگری: برخوردی صورت نگرفت و پنالتی نبود.
اسماعیل صفیری: دروازه‌بان استقلال خطایی انجام نداد.

آمادگی بدنی کرمانشاهی و عملکرد فنی این داور

داود رفعتی: کرمانشاهی سال گذشته ۱۰ کیلو وزن کم کرد و تنها اشتباه تاثیرگذار او، اخراج نکردن غلامی بود.
حیدر سلیمانی: هیکل کرمانشاهی همین است و باید به تمریناتش اضافه کند. او قضاوت هوشمندانه‌ای در این دیدار داشت.
حسین عسگری: او کمی اضافه وزن داشت اما مشکلی در جایگیری نداشت و بازی را خوب مدیریت کرد و تنها اشتباهش، اخراج نکردن غلامی بود.
اسماعیل صفیری: کرمانشاهی اضافه وزن داشت و عملکردش به جز اخراج نکردن غلامی قابل قبول بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: داربی
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور