فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۲۲۲۰
انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۹

اعدام در زندان رجایی شهر

اعدام در زندان رجایی شهر

مرد جنایتکار که با ورود به خانه برادرش، همسر و دختر 4ساله او را به قتل رسانده و دختر 10ساله وی را زخمی کرده بود، در محوطه زندان "رجایی شهر" کرج به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایلنا،  این جنایت ساعت ٤ صبح ٢٧ شهریور سال96 در منطقه پاسگاه نعمت‌آباد رخ داد اما تیم جنایی چند ساعت بعد و حدود ساعت 9شب در جریان ماجرا قرار گرفت. آن‌هم وقتی ساکنان ساختمانی سه طبقه در این منطقه متوجه غیبت مرموز همسایه خود در طبقه دوم شدند و وقتی دیدند کسی در آپارتمان را باز نمی‌کند، ماجرا را به آتش‌نشانی و پلیس خبر دادند.

لحظاتی بعد مأموران کلانتری 152خانی‌ آباد و آتش‌نشانان در ساختمان مسکونی حاضر شدند و پس از باز کردن در با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. جسد خونین زن جوان 29ساله در پذیرایی افتاده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد با ضربات چاقو به قتل رسیده است. در کنار او جسد خونین دختر 4ساله‌اش به نام آیلین دیده می‌شد. کمی آنطرف‌تر نیز دختر10ساله خانواده به نام آذین غرق در خون روی زمین بود که هنوز نفس می‌کشید و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

وضعیت خانه و پهن بودن رختخواب نشان می‌داد که قاتل هنگامی که مادر و 2 دخترش خواب بودند بالای سر آنها حاضر شده و این جنایت را رقم زده است. دختر مجروح که تنها شاهد این جنایت هولناک بود از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و در تحقیقات گفت: «شب حادثه عمو احمد به خانه ما آمد و ما را با شمشیر زد. او صورتش را پوشانده بود اما وقتی شالش کنار رفت چهره‌اش را دیدم.»

همین کافی بود تا احمد که 55ساله بود دستگیر شود. این مرد وقتی فهمید برادرزاده 10ساله‌اش زنده مانده و او را لو داده است به جنایت اقرار کرد. وی در بازجویی‌ها انگیزه‌اش را اختلاف با همسربرادرش و انتقام‌جویی بیان کرد. وی گفت: من با همسر برادرم اختلاف داشتم و شب حادثه به آنجا رفتم تا او را به قتل برسانم. کنار او برادرزاده 4ساله‌ام خوابیده بود و زمانی که با چاقو به همسر برادرم ضربه می‌زدم، ضربه‌ای هم به او اصابت کرد و جان باخت. همان لحظه برادرزاده 10ساله‌ام که زنده مانده بیدار شد و به سمتم آمد تا مانع شود. او دست مرا گرفت که ناچار شدم او را هم با چاقو بزنم.

اظهارات این مرد در حالی بیان می‌شد که مشخص شد چند روز قبل از جنایت، قاتل به همراه زنی به خانه برادرش رفته اما همسر برادرش مانع ورود آن دو نفر شده و ماجرا را به همسر قاتل خبر داده و همین آتش کینه در دل قاتل را روشن کرده است.

به این ترتیب قاتل مدتی بعد در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و در جلسه دادگاه اولیای دم خواستار قصاص وی شدند.

در پایان جلسه قضات دادگاه متهم را به 2بار قصاص محکوم کردند. حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و پرونده این مرد به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد تا مقدمات اجرای حکم قصاص فراهم شود. به این ترتیب عموی جنایتکار چند روز قبل در محوطه زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و قصاص شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟