فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۲۸۲۸
انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۹

خودکشی مربی سابق ذوب آهن/ او کرونا گرفته بود

دز مک آلینان پس از ابتلا به کرونا خودکشی کرد.

به گزارش رکنا، جسد دز مک آلینان در منزلش در ایرلند پیدا شده است. او که از یک افسردگی طولانی و شدید رنج می‌برد ممکن است خودکشی کرده باشد.

دز دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا بود و سرمربی سابق تیم ملی ایران برای او پستی در اینستاگرام منتشر کرده است.

او همچنین دستیار امید نمازی در تیم ذوب آهن بود و پس از جدایی نمازی مدتی با علیرضا منصوریان کار کرد.

دز چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود و این مسئله به افسردگی و بدحالی وی افزوده بود.

او در هنگام مرگ ۵۳ سال داشت . جالب اینکه پیام کارلوس کی‌روش درباره مرگ او طعنه‌آمیز است: همه آنهایی که تو را بعد از اینکه تست کرونایت مثبت شد تنها گذاشته و رها کردند، پیش وجدان خود مجازات خواهند شد. زیبایی های فوتبال امروز برای من پایان یافت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد