فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۸-۰۱-۱۴۰۰
کد ۷۷۸۲۰۱
انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۸-۰۱-۱۴۰۰

۱۸ شهرستان مازندران قرمز شد

۱۸ شهرستان مازندران قرمز شد ۱۸ شهرستان استان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام نظر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال حاضر بجز شهرستان های میاندرود، سیمرغ، عباس آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی هستند، ۱۸ شهرستان  استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونای مازندران همچنین از  آلوده شدن تمامی شهرهای استان به ویروس انگلیسی خبر داد و گفت:هر مورد ابتلای جدید کرونا در استان به‌عنوان کرونای انگلیسی مطرح بوده چرا که سویش غالب استان، کرونای انگلیسی است.

او با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بدحال استان زیاد نیست، اضافه کرد: با توجه به روند افزایشی شناسایی بیماران و همچنین بستری‌شدگان، قاعدتا موارد بدحال نیز در روزهای آینده روبه افزایش خواهد بود و فوتی‌ها نیز افزایش می‌یابد.

استان مازندران دارای ۲۲ شهرستان می باشد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز