فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۲
کد ۸۸۶۱۰۰
انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۲

سخنگوی دولت: جابجایی مدیریتی در دستور کار است

سخنگوی دولت: جابجایی مدیریتی در دستور کار است
بهادری جهرمی: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی خبر از «جابحایی های مدیریتی» در دولت داد.
 
وی در توئیتی نوشت: حراست از منافع ملی با ارزیابی مستمر مدیران، وعده ‎دولت مردم با مردم بود که پیش از این هم دولت به آن عمل کرده و جز محورهای پیام نوروزی و سخنان رئیس جمهور با دولتمردان بود.
 
سخنگوی دولت تاکید کرد: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.
برچسب ها: سخنگوی دولت ، دولت
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن