فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۹۷۴۰
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان
متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع شدید گاز شب گذشته در شهر عسلویه باعث شد تعدادی از شهروندان به دلیل تنگی نفس و سرگیجه راهی اورژانس بیمارستان شوند.

به گزارش عسلویه آنلاین،‌ عبدالمجید احمدیان سوپروایزر بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت شب گذشته به علت شدت بوی نامطبوع گاز حدود ۱۰ نفر از شهروندان با علائم تنگی نفس، سرگیجه، سردرد، حالت تهویه و خارش در گلو به اورژانس بیمارستان مراجعه که توسط پزشک مداوا شدند.

متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع گاز تا صبح ادامه داشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بیمارستان ، عسلویه ، گاز
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟