فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۲۳۱۱
انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۲

نکونام: به تیمم نمره هزار می‌دهم

نکونام: به تیمم نمره هزار می‌دهم
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به عملکرد خودتان و مدیریت تیم چه نمره‌ای می‌دهید؟ بیان کرد: من به خودم هیچ نمره‌ای نمی‌دهم و بقیه باید نظر دهند. در کار مدیریتی هم نیاز نیست من حرف بزنم. من فقط به تیمم نمره هزار می‌دهم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ۲۰ دقیقه اول بازی خواب بودیم و با گل زودهنگام، شیرازه تیم ما از هم بپاشد، در ادامه ساختار تیمی خود را حفظ کردیم و  توانستیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.
 
به گزارش ایرنا، جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و هوادار که با پیروزی سه بر دو آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران استقلالی تقدیم می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند و ما را مورد حمایت قرار دادند. حضور و دلگرمی آنها باعث شد تا بتوانیم وظایفمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
 
وی افزود: فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه اول بازی خواب بودیم، گل زودهنگام، باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد، در ادامه ساختار تیمی خود را حفظ کردیم و توانستیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.
 
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم ۲ گل به ثمر رسانیم و تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. حریف را مجبور کریم که اشتباه و عقب‌نشینی کند و از سیستم ۲-۳-۵ به سیستم ۱-۴-۵ تغییر کند. توانستیم در نهایت بازی را ببریم.
 
نکونام تصریح کرد: من به مهرداد محمدی اعتقاد و اعتماد ویژه‌ای دارم، او نه امسال بلکه در سال‌های گذشته نیز در فهرستم بود وقتی در فولاد بودم با وی تماس گرفتم تا بتوانم از وی استفاده کنم اما ترجیح داد در قطر بماند. محمدی هم خوب بازی می‌کند و هم بسیار زحمت می‌کشد. برای تیم ملی نیز دیدید که گل زد. از او توقع داریم و باید از این بازیکن مراقبت کنیم تا هر بازی بهترین عملکرد را به نمایش گذارد.
 
وی تاکید کرد:حضور هواداران استقلال خیلی در این بازی به ما کمک کرد، این حق استقلال است که از حمایت آنها همیشه بهره‌مند باشد. نیرو و انرژی که هواداران برای ما در طول ۹۰ دقیقه باعث شد تا بازیکن با انرژی بازی کند.
 
سرمربی استقلال اعلام کرد: واقعا کیفیت زمین خوب بود. اینکه چه اتفاقاتی در این مدت رخ داده بود را نمی‌دانم. بازیکنان هم از وضعیت زمین راضی بودند. این نگهداری فوق‌العاده بود ولی ما از تهران بیرون برویم به نفع تیم‌های دیگر است. چرا ما نباید از هوادارمان استفاده کنیم. ورزشگاه در تهران به ما معرفی کنند و مشکلی نیست و ما در آنجا بازی می‌کنیم ولی اگر ورزشگاه نداریم،‌ ما صبر می‌کنیم تا در نیم فصل به خاطر بازی‌های تیم ملی، از این وقفه استفاده کنند.
 
نکونام اظهار داشت: ما در آزادی فقط مسابقه می‌دهیم و مثل تیم‌های سپاهان و فولاد نیستیم که در ورزشگاه اختصاصی خود تمرین می‌کنند. اگر قرار باشد این را هم از ما بگیرند، دیگر دستانمان را بالا می‌بریم و می‌گوییم ما نمی‌خواهیم جام بگیریم.
 
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به عملکرد خودتان و مدیریت تیم چه نمره‌ای می‌دهید؟ بیان کرد: من به خودم هیچ نمره‌ای نمی‌دهم و بقیه باید نظر دهند. در کار مدیریتی هم نیاز نیست من حرف بزنم. من فقط به تیمم نمره هزار می‌دهم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نکونام ، استقلال
ارسال به دوستان
زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند