فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۵-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۵۶۱۲
انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۵-۰۸-۱۴۰۲

ادامه برخورد با مشترکان پُرمصرف 

ادامه برخورد با مشترکان پُرمصرف 
سخنگوی صنعت آب گفت: مدیریت مصرف هم از طریق تعرفه ها، هم قطع انشعاب پرمصرف ها و هم مدیریت توامان به جد دنبال می شود.

سخنگوی صنعت آب، مدیریت مصرف را مهمترین اولویت وزارت نیرو دانست و افزود: طرح برخورد با مشترکان پُرمصرف همچنان ادامه خواهد داشت.

«فیروز قاسم‌زاده» امروز (دوشنبه) در نشست خبری و در پاسخ به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: مدیریت مصرف هم از طریق تعرفه ها، هم قطع انشعاب پرمصرف ها و هم مدیریت توامان به جد دنبال می شود.

وی، اعمال مدیریت مصرف در بخش کشاورزی را هم از دغدغه های اصلی وزارت نیرو برشمرد و ادامه‌داد: براین اساس تلاش می شود ۲۲۰ هزار حلقه چاه برق دار اعمال مصرف شوند.

برچسب ها: برق ، مصرف
ارسال به دوستان
عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر