فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۱-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۷۵۳۵
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۱-۰۸-۱۴۰۲

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی
رحمتی که تاکید داشت می‌تواند اوضاع نساجی را بهبود بخشد و امیدوار بود این اتفاق را رقم می‌زند، ظاهرا وضعیت موجود در قائم‌شهر را برای ادامه همکاری مساعد ندیده و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفته است.

سرمربی نساجی مازندران پس از دیدار با ذوب‌آهن از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در سومین تجربه سرمربیگری خود در چهاردهم خردادماه امسال هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و پس از اینکه یک سال و سه ماه در آلومینیوم اراک فعالیت داشت، تصمیم گرفت به تیم شمالی که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، برود و چالش جدیدی را تجربه کند ولی ظاهرا کارش با این تیم خیلی زود به پایان رسیده است.

نساجی مازندران در شرایطی با رحمتی کارش را آغاز کرد و سه اردوی آماده‌سازی پیش فصل داشت که بخاطر جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان و جذب کمتر نسبت به تعداد نفراتی که از این تیم رفتند، با چالش کمبود بازیکن پس از مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در جریان مسابقات مواجه شد و همین مسئله در نهایت کاری کرد تا این سرمربی تصمیم به خداحافظی از شاگردانش بگیرد.

سید مهدی رحمتی در طول حضورش در نساجی مازندران در 9 مسابقه لیگ برتری 6 امتیاز و در چهار بازی لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیاز به دست آورد که وضعیت فعلی این تیم موجب شد تا شکست امروز مقابل ذوب‌آهن این سرمربی را در وضعیت غیرمنتظره قرار دهد و (احتمالا) به پایان کارش با این تیم برسد.

شعار تماشاگران نساجی در چهار مسابقه پیاپی و به ویژه در جریان دیدار قبل در لیگ قهرمانان مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان که منجر به حذف این نماینده آسیایی ایران از آسیا شد، کاری کرد تا اوضاع برای رحمتی بحرانی شود و گل لحظاتی پایان ذوب‌آهن در بازی امروز، دوباره همان شعارها را بر سر زبان‌ها انداخت.

سرمربی جوان نساجی که شاید به اندازه 5 سال در طول 5 ماه حضورش در این تیم کسب تجربه کرده باشد، پس از گل دوم ذوب‌آهن و شکست تیمش در ورزشگاه شهید وطنی ناباورانه و مات و مبهوت زمین را نگاه می‌کرد و خیلی زود هم به سمت رختکن رفت و در نهایت هم دور از چشم همه از استادیوم رفت ولی قبل از آن یک اتفاق مهم رخ داد.

رحمتی که تاکید داشت می‌تواند اوضاع نساجی را بهبود بخشد و امیدوار بود این اتفاق را رقم می‌زند، ظاهرا وضعیت موجود در قائم‌شهر را برای ادامه همکاری مساعد ندیده و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفته است.

آنطور که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده، سید مهدی رحمتی پس از شکست مقابل ذوب‌آهن، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرده و حالا در صورت موافقت رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، این سرمربی خیلی زود و پس از حدود پنج ماه به پایان کارش با تیم محبوب مازندران می‌رسد.

ارسال به دوستان
بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم