فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۸-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۹۰۳۶
انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۸-۰۸-۱۴۰۲
در نیمه اول سال

برق‌گرفتگی در تهران ۷۰ نفر را کشت

برق‌گرفتگی در تهران ۷۰ نفر را کشت
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران: در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰ نفر به دلیل فوت ناشی از برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند.

پزشکی قانونی اعلام کرد که در نیمه اول سال‌جاری ۷۰نفر به دلیل برق گرفتگی در تهران جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که درشش ماهه نخست سالجاری ۷۰ نفر به دلیل فوت ناشی از برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند.این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که تعداد فوت ناشی ازبرق گرفتگی۶۳ نفر بود، ۱۱درصدافزایش یافته است.

همچنین از کل فوت ناشی ازبرق گرفتگی از فروردین تا شهریور ماه امسال ۶۸ نفر مرد و دو نفر زن بودند. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل از ۶۳ مورد فوت ناشی از سوختگی ارجاع شده به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ۶۱ نفر مرد و دو نفر زن بودند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق