فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۸-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۱۹۴۵
انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۸-۰۹-۱۴۰۲

قرارداد میلیاردی در لیگ کشتی آزاد

قرارداد میلیاردی در لیگ کشتی آزاد
رئیس سازمان لیگ کشتی درباره بیشترین مبلغ قرارداد کشتی گیران در لیگ خاطرنشان کرد: فکر می کنم نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان در لیگ کشتی آزاد و در فرنگی هم بیشترین مبلغ 300 میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان لیگ کشتی سقف قرارداد در لیگ آزاد را یک میلیارد و پانصد و لیگ فرنگی را ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید یاری در حاشیه برگزاری رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی در اهواز، درباره نحوه حضور ملی پوشان کشتی فرنگی در لیگ برتر، گفت: از میان 10 ملی پوش کشتی فرنگی ایران 6 نفر در استخدام گروه ملی فولاد خوزستان هستند که 3 نفر از آنها در لیگ برای این تیم کشتی گرفتند. آنها با این تیم قرارداد دارند و نمی توانند به تیم دیگری بروند. با این اوصاف عملا بیشتر فرنگی کاران درگیر لیگ هستند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، در پاسخ به این سؤال که چرا از همان ابتدای لیگ بیشتر چهره های شاخص به یک یا دو تیم می روند و چ زمانی قرار است این روند تغییر کند، خاطرنشان کرد:  از دیرباز این موضوع بوده است. همیشه اگر نگاه کنیم یک تیم در آزاد و یک تیم در فرنگی اختلاف فاحش با تیم های دیگر داشته اند. اگر لیگ می خواهد درست شود به همت جمعی خانواده کشتی نیازمند است.

این موضوع به فدراسیون یا سازمان لیگ بستگی ندارد. هنوز به مرحله حرفه ای گری نرسیده ایم و باید همه خانواده کشتی دست به دست هم بدهند تا کیفیت همه تیم ها در سطح منطقی باشد.

وی درباره اختلاف فاحش سطح لیگ آزاد با فرنگی به لحاظ کمی و کیفی، گفت: کل خانواده کشتی باید پای کار بیایند و قهرمانان ما نیز باید کمک کنند. در بخش کشتی آزاد لیگ دسته اول ما قابل مقایسه با سال های قبل نیست و با حضور تیم های زبادی برگزار شد. برای لیگ برتر نیز در سال آینده شرایط بهتر می شود. 

یاری درباره میزان قرارداد کشتی گیران در لیگ، گفت:  واقعیت این است که قرارداد کشتی گیران به غیر از یکی دو مورد را نگاه نکرده ام. دو تیم آزاد رقم واقعی ثبت کرده و بقیه تیم ها رقم واقعی ثبت نکرده اند.

در کشتی فرنگی هم با توجه به اینکه گروه ملی فولاد به بچه ها حقوق می دهد طبق آن مبلغ قرارداد بسته است. تیم های زاگرس و دانشگاه آزاد هم قرارداد واقعی ثبت کرده اند اما بقیه اسپانسر ها هنوز قرارداد واقعی شان ثبت نشده است.

یاری درباره بیشترین مبلغ قرارداد کشتی گیران در لیگ خاطرنشان کرد: فکر می کنم نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان در لیگ کشتی آزاد و در فرنگی هم بیشترین مبلغ  300 میلیون تومان بوده است.

یاری درباره اینکه آیا جام باشگاه های جهان در ایران برگزار می شود یا خیر، گفت: با توجه به محدوده زمانی که کشتی گیران باید در اختیار تیم ملی باشند تاریخی برای جام باشگاه جهان داده ایم. هر زمانی که فدراسیون موافقت خود را اعلام کند این مسابقات را برگزار خواهیم کرد .

رئیس سازمان لیگ کشتی در پایان درباره درگیری ایجاد شده توسط مهدی هاشمی در مبارزه مقابل علی تبار در لیگ کشتی آزاد، گفت: این حواشی هاشمی از گذشته بوده و برای چندمین مرتبه است که اتفاق می افتد. تیم بانک شهر برای مرحله فینال او را از ترکیب کنار گذاشته و ما هم سعی می کنیم به شکلی برخورد کنیم که او کمترین آسیب را ببیند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور