فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۰۹-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۰۲۷
انتشار: ۰۰:۴۷ - ۰۹-۰۹-۱۴۰۲

گلایه بازیکن ملی‌پوش بسکتبال از صداوسیما

گلایه بازیکن ملی‌پوش بسکتبال از صداوسیما
ارسلان کاظمی: من به عنوان یک ایرانی واقعا احساس شرمساری می‌کنم که در کشور خودم بازی می‌کنم ولی این دیدار پخش زنده نمی‌شود و در سوریه بازی پخش‌ می‌شود. بسکتبال دوستان ما هم نمی‌توانند چنین بازی را ببینند.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی امروز ما در سوریه پخش زنده داشت اما در ایران نه، از ایرانی بودنم شرمسارم.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل الاتحاد سوریه و کسب پیروزی قاطع ۱۲۱ - ۷۰ مقابل این تیم توضیح داد: درباره بازی صحبت نمی‌کنم چون هر کس که این بازی را دید و نتیجه را مشاهده کند،‌ متوجه خواهد شد که بازیکنان تیم ما با چه انرژی و توانی بازی کرده‌اند. همه چی خوب و بازیکنان ما عالی عمل کردند.

او ادامه داد: من معمولا آدمی هستم که وارد حاشیه نمی‌شوم و از این کار دوری می‌کنم، اما الان حس‌ میکنم وقت آن است که کمی درباره بحث پخش زنده‌های بسکتبال صحبت‌ کنم. کار خیلی زشتی‌ است که شبکه ورزش‌ بازی ما را برای دومین بار پخش‌ نکرد. من یک بازیکن ملی‌پوش هستم که برای تنها نماینده ایران در آسیا بازی می‌کنم و اصلا برای من قابل درک نیست که چرا بازی ما پخش نمی‌شود.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: حتی من برنامه پخش زنده‌های شبکه ورزش را هم در استوری پیج اینستاگرام خودم هم گذاشتم که از ۷ تا ۱۲ شب فقط فوتبال پخش‌ می‌کنند. اگر اینگونه است اسم این شبکه را بگذارند شبکه فوتبال و یک شبکه هم برای سایر رشته‌ها ایجاد کنند به عنوان شبکه ورزش!

او گفت: بازی‌ ما در کشور خودمان برگزار می‌شود و این دیدار در سوریه پخش زنده شد اما مایه تاسف است که در کشور خودمان پخش زنده نداشت. هوادارن و مردم کشور ما در ایران و گرگان نمی‌توانند این بازی ببینند. 

او درباره دلیل عدم پخش زنده مسابقات بسکتبال نیز گفت: این موضوع به فدراسیون بسکتبال هم هیچ ارتباطی ندارد و من می‌بینم که برخی‌ها دوست دارند شیطنت‌ کنند. این مسئله مستقیما به شبکه ورزش مرتبط است و اصلا نمی‌دانم دلیل این کار زشت و ناپسند چیست که بازی‌های تنها نماینده بسکتبال ایران در آسیا پخش‌ نمی‌شود.

او در پایان انتقادهای خود تصریح کرد: من به عنوان یک ایرانی واقعا احساس شرمساری می‌کنم که در کشور خودم بازی می‌کنم ولی این دیدار پخش زنده نمی‌شود و در سوریه بازی پخش‌ می‌شود. بسکتبال دوستان ما هم نمی‌توانند چنین بازی را ببینند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بسکتبال ، صداوسیما
ارسال به دوستان
پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه