فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۳۳۴۱
انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۲

«درودگر» از مدیرعاملی باشگاه نساجی استعفا داد

«درودگر» از مدیرعاملی باشگاه نساجی استعفا داد
دقایقی بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران برابر الهلال عربستان، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا داد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پی پایان کار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران برابر الهلال عربستان در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و پایان کار نساجی در این رقابت‌ها با کسب شش امتیاز و ایستادن در رده سوم گروه D این رقابت‌ها صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا کرد.

در متن استعفای درودگر آمده است:

«سلامی با عطر خداحافظی تقدیم به خانواده بزرگ باشگاه نساجی

ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای رضا حدادیان به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند و در برهه‌ای حساس و در آستانه اولین تجربه بین‌المللی مسئولیت راهبری باشگاه را به همراه خود ایشان و هیئت مدیره به بنده سپردند، همچنین تشکر و قدردانی از اعضای محترم هیئت مدیره، پیشکسوتان ارزشمند، همکاران خوب و پرتلاشم در باشگاه نساجی، مربیان، بازیکنان، مجموعه کادر پزشکی و تدارکات باشگاه در تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و بانوان، اهالی رسانه، کارکنان ورزشگاه وطنی و همه عزیزان همراه‌ در شرکت وارش، با توجه به اینکه همواره به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقه‌مندم، امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته‌ایم، با کمال احترام و براساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواسته‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی‌شان شده باشم، لیکن آن عزیران و دوستان ارزشمند بدانند هیچ‌گاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقه‌مندان گرامی تأثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.

ماندگار باد نام و اعتبار باشگاه نساجی‌ و درود و سپاس بر همه شما بزرگواران».

 

برچسب ها: نساجی ، استعفا ، الهلال
ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد