فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۳۳۴۱
انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۲

«درودگر» از مدیرعاملی باشگاه نساجی استعفا داد

«درودگر» از مدیرعاملی باشگاه نساجی استعفا داد
دقایقی بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران برابر الهلال عربستان، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا داد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پی پایان کار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران برابر الهلال عربستان در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و پایان کار نساجی در این رقابت‌ها با کسب شش امتیاز و ایستادن در رده سوم گروه D این رقابت‌ها صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا کرد.

در متن استعفای درودگر آمده است:

«سلامی با عطر خداحافظی تقدیم به خانواده بزرگ باشگاه نساجی

ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای رضا حدادیان به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند و در برهه‌ای حساس و در آستانه اولین تجربه بین‌المللی مسئولیت راهبری باشگاه را به همراه خود ایشان و هیئت مدیره به بنده سپردند، همچنین تشکر و قدردانی از اعضای محترم هیئت مدیره، پیشکسوتان ارزشمند، همکاران خوب و پرتلاشم در باشگاه نساجی، مربیان، بازیکنان، مجموعه کادر پزشکی و تدارکات باشگاه در تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و بانوان، اهالی رسانه، کارکنان ورزشگاه وطنی و همه عزیزان همراه‌ در شرکت وارش، با توجه به اینکه همواره به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقه‌مندم، امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته‌ایم، با کمال احترام و براساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواسته‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی‌شان شده باشم، لیکن آن عزیران و دوستان ارزشمند بدانند هیچ‌گاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقه‌مندان گرامی تأثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.

ماندگار باد نام و اعتبار باشگاه نساجی‌ و درود و سپاس بر همه شما بزرگواران».

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نساجی ، استعفا ، الهلال
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود